Miután a Margit híd északi oldalán befejeződtek az acélszerkezet építési munkálatai, áthelyezték a villamospályát erre az oldalra. Ezalatt a Jászai Mari térig közlekedetek Dél-Buda felől a villamosok, melyek a Budapesten először alkalmazott kúszóváltók segítségével válthattak menetirányt. Ezek után megkezdődhettek a híd déli oldalán is a rekonstrukciós munkálatok.
Először is elbontották az ideiglenes villamospályát, majd a korlátok leszerelése után itt is feldarabolták a régi vasbeton pályalemezt. A járda helyét tisztították meg első körben, hogy el lehessen helyezni az új acél lemezeket. Erre azért van szükség, hogy a hídépítők szolgálatába állhassanak az ismét összeszerelt bakdaruk.
A híd északi oldalán eközben megkezdték a majdani végleges villamospálya sínjeinek helyet biztosító acélelemek felhegesztését. A tervek szerint Edilon rendszerű sínleerősítést kap a híd, hasonlóan a nemrég felújított Szabadság hídhoz.
A pesti hídfő előtt még láthatóak a járda bontási munkálatai.
További képek az alábbi galériában tekinthetőek meg.