Építős blog - Utolsó kommentek
blfr3@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://epitos.blog.hu/2010/03/23/szelesedik_az_andor_utca/full_commentlist/1#c41581668
Válasz erre: Szélesedik az Andor utca
2022-09-24T22:31:19+02:00
2022-09-24T22:31:19+02:00
David a barátságos. ^.^
http://blog.hu/user/214175
<a href="https://epitos.blog.hu/2010/03/23/szelesedik_az_andor_utca?full_commentlist=1#c15361006" class="reply_nick_72757" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15361006 );">@Dr Milton</a>: hát szerinted mikor jön el a nemsokára?
https://epitos.blog.hu/2010/04/13/a_het_mutargya_2010_15/full_commentlist/1#c32982509
Válasz erre: A hét műtárgya 2010/15
2017-05-04T12:22:59+02:00
2017-05-04T12:22:59+02:00
v2peti
http://blog.hu/user/35943
Mi a gond a kerékpárúttal? El van választva a közúttól. Mit kellett volna ott másképp csinálni?
https://epitos.blog.hu/2009/09/15/a_romai_metro/full_commentlist/1#c30064136
Válasz erre: A római metró
2016-04-14T03:50:08+02:00
2016-04-14T03:50:08+02:00
skubidor
http://blog.hu/user/212081
<a href="http://epitos.blog.hu/2009/09/15/a_romai_metro?full_commentlist=1#c7153450" class="reply_nick_166969" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7153450 );">@záporjózsi</a>: Már pedig a Római Metró felső vezetékes. S ezért csendesebb is. De miért nincs annyi vonal? -- Ki a fene akar a Látványok városában a Föld alatt utazni ???
https://epitos.blog.hu/2009/04/15/autok_a_villamosok_ellen/full_commentlist/1#c27529378
Válasz erre: Autók a villamosok ellen
2015-07-11T00:32:59+02:00
2015-07-11T00:32:59+02:00
Normális
http://blog.hu/user/127431
...pontosabban, GYALOG át lehetett menni. <br />
Ugyanúgy, ahogyan a korabeli HÉV-végállomáshoz.<br />
<br />
Persze, tudom, hogy "trendi" az autósutálat manapság, és nem csak mindig ruppótlanságból-irigységből fakad.<br />
Pedig, bizony Budapest legfőbb közlekedési eszközét tisztelni illenék: 1,2 db utas/jármű ide- vagy oda: a napi utaskilométerek össztömegének kb 60%-át bizony EZ az eszköz teljesíti...
https://epitos.blog.hu/2009/04/15/autok_a_villamosok_ellen/full_commentlist/1#c27529288
Válasz erre: Autók a villamosok ellen
2015-07-11T00:02:38+02:00
2015-07-11T00:02:38+02:00
Normális
http://blog.hu/user/127431
Kb 200 parkolóhely szűnik meg. a Víziváros lakói gyakorlatilag nem közelíthetik meg lakhelyüket gépkocsival.<br />
Azért, hogy napi párszeáz embernek "ne kelljen felemelnie a seggét" (ez a Ti szóhasználatotok), ha Óbudáról ÉPP Budafokra akar eljutni.<br />
Azt a botrányt meg borítékolom előre, amit az újraépített Török utcai, meg a vadonatúj Frankel Leó utcai duplakitérő fog művelni a 4-6 os villamosvonallal.<br />
Nem véletlenül szütették meg (a Török u-it) a 70-es években, a dicső emlékű 18-as villamossal együtt.<br />
A posztoló meg nettó hazudozást művel: az egykori , Bem rakparti 9-es villamosnak végállomása volt a hídfő déli oldalán, a 11-es villamosnak meg hurokvágánya volt az északi oldalon régen: nem is volt átjárás köztük.
https://epitos.blog.hu/2011/12/31/35_eves_a_3_as_metro/full_commentlist/1#c26706852
Válasz erre: 35 éves a 3-as metró
2015-04-09T18:09:44+02:00
2015-04-09T18:09:44+02:00
Albu
http://blog.hu/user/122180
„A 3-as és 4-es metró közötti átjáró néhány évvel ezelőtti állapota. Ezt még a 3-as metróval együtt építették meg, és évtizedekig nem használta senki. Érdekessége, hogy eredetileg a 4-es metrót mélyebbre tervezték, mint a 3-ast, ami végül a technológiai változásnak köszönhetően másképp lett, de mégis ezt a csarnokot használták fel, hogy ne kelljen újat építeni. Így tulajdonképpen fölöslegesen kell többet sétálni átszállásnál.”<br />
Forrás: Falanszter Fb.: <a rel="nofollow" href="https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=882297785145176&id=160696050638690">www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=882297785145176&id=160696050638690</a>
https://epitos.blog.hu/2009/11/03/hogyan_keszult_a_fovam_teri_aluljaro/full_commentlist/1#c23493317
Válasz erre: Hogyan készült a Fővám téri aluljáró?
2014-06-25T12:28:11+02:00
2014-06-25T12:28:11+02:00
Albu
http://blog.hu/user/122180
Az a villamosmegálló… az megér egy pofont! <br />
<br />
A tervezés a szakma csúcsa… na persze! (Dolgoztam benne, rég volt ennyi gyökérrel dolgom.)
https://epitos.blog.hu/2011/12/31/35_eves_a_3_as_metro/full_commentlist/1#c23491843
Válasz erre: 35 éves a 3-as metró
2014-06-25T10:41:48+02:00
2014-06-25T10:41:48+02:00
Albu
http://blog.hu/user/122180
Tyű, észak--déli és millfav külön összekötő alagút!
https://epitos.blog.hu/2014/02/24/lyon_hosszabb_lett_a_t1_villamosvonal/full_commentlist/1#c21773945
Válasz erre: Lyon: hosszabb lett a T1 villamosvonal
2014-02-25T07:22:06+01:00
2014-02-25T07:22:06+01:00
SarahConnor
http://blog.hu/user/372691
ÓÓÓ, annyira "hon"vágyam van ... visszamennék. Gyönyörű város.
https://epitos.blog.hu/2013/11/15/a_konyves_kalman_korut_epitese/full_commentlist/1#c21235207
Válasz erre: A Könyves Kálmán körút építése
2013-12-15T05:32:28+01:00
2013-12-15T05:32:28+01:00
Sloe
http://blog.hu/user/747904
<a href="http://epitos.blog.hu/2013/11/15/a_konyves_kalman_korut_epitese?fullcommentlist=1#c21224784" class="reply_nick_196398" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21224784 );">@Vaandor</a>: Ahhoz a részhez pont nem nyúlnak.
https://epitos.blog.hu/2013/08/26/megkezdodott_a_thokoly_ut_felujitasa/full_commentlist/1#c21224855
Válasz erre: Megkezdődött a Thököly út felújítása
2013-12-13T10:49:00+01:00
2013-12-13T10:49:00+01:00
Vaandor
http://blog.hu/user/196398
És milyen jó lett!<br />
A meglepetés: hogy TÉNYLEG befejezték november 30.-ra! :-P
https://epitos.blog.hu/2013/11/15/a_konyves_kalman_korut_epitese/full_commentlist/1#c21224784
Válasz erre: A Könyves Kálmán körút építése
2013-12-13T10:39:21+01:00
2013-12-13T10:39:21+01:00
Vaandor
http://blog.hu/user/196398
<a href="http://epitos.blog.hu/2013/11/15/a_konyves_kalman_korut_epitese?fullcommentlist=1#c21025510" class="reply_nick_85314" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21025510 );">@NAR</a>: <a href="http://epitos.blog.hu/2013/11/15/a_konyves_kalman_korut_epitese?fullcommentlist=1#c21028087" class="reply_nick_52640" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21028087 );">@nemeza</a>: Nem vagyok az esztelen közútbővítések híve, de oda tényleg baromira kéne a harmadik sáv. És tekintve, hogy jövőre felszedik-újrarakják a teljes villamosvágányzatot, remélem elgondolkodik a BKK, hogyan lehetne megoldani azt az idióta szűkületet!
https://epitos.blog.hu/2013/11/15/a_konyves_kalman_korut_epitese/full_commentlist/1#c21224763
Válasz erre: A Könyves Kálmán körút építése
2013-12-13T10:36:59+01:00
2013-12-13T10:36:59+01:00
Vaandor
http://blog.hu/user/196398
Nagyon jó kis videók!<br />
Már épp meg akartam kérdezni, mi lehetett az oka, hogy "Az 1-es villamos csak évek múlva ért el ide." De az utóbbi akárhány évet elnézve nincs szükség különösebb okra! :-S
https://epitos.blog.hu/2013/11/15/a_konyves_kalman_korut_epitese/full_commentlist/1#c21036120
Válasz erre: A Könyves Kálmán körút építése
2013-11-16T23:10:17+01:00
2013-11-16T23:10:17+01:00
nemeza
http://blog.hu/user/52640
<a href="http://epitos.blog.hu/2013/11/15/a_konyves_kalman_korut_epitese?fullcommentlist=1#c21035787" class="reply_nick_747904" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21035787 );">@Sloe</a>: Szerintem a besorolás miatt van nagy dugó.<br />
Egyébként sokan mennek tovább a Soroksárira is.<br />
<br />
Egy forgalommérést (jelen állapot) M5 bevezetőtől a "híd / Soroksári elágazásig" és forgalmi szimulációt a javasolt sávelrendezéssel / vagy mással - mindenképpen megérne szerintem!
https://epitos.blog.hu/2013/11/15/a_konyves_kalman_korut_epitese/full_commentlist/1#c21035787
Válasz erre: A Könyves Kálmán körút építése
2013-11-16T21:52:32+01:00
2013-11-16T21:52:32+01:00
Sloe
http://blog.hu/user/747904
<a href="http://epitos.blog.hu/2013/11/15/a_konyves_kalman_korut_epitese?fullcommentlist=1#c21028087" class="reply_nick_52640" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21028087 );">@nemeza</a>: A vasútállomáshoz valóban el lehetne jutni a Lurdyt megkerülve, de ha az amúgy is csak két sávos híd előtt torlódnának fel az autók, akkor beállna a Mester utca is.
https://epitos.blog.hu/2013/11/15/a_konyves_kalman_korut_epitese/full_commentlist/1#c21028087
Válasz erre: A Könyves Kálmán körút építése
2013-11-15T18:26:54+01:00
2013-11-15T18:26:54+01:00
nemeza
http://blog.hu/user/52640
<a href="http://epitos.blog.hu/2013/11/15/a_konyves_kalman_korut_epitese?fullcommentlist=1#c21025510" class="reply_nick_85314" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21025510 );">@NAR</a>: Gondolom a vasútállomáshoz vezető sáv miatt. De ez mekkora hiba! Szerintem azt a balra kanyarodót kukázni kéne, és 3 sáv egyenesen előre Buda irányba is! Kisebb lenne a dugó..
https://epitos.blog.hu/2013/11/15/a_konyves_kalman_korut_epitese/full_commentlist/1#c21025510
Válasz erre: A Könyves Kálmán körút építése
2013-11-15T11:56:45+01:00
2013-11-15T11:56:45+01:00
NAR
http://blog.hu/user/85314
Azt nem tudja valaki, hogy miért szűkül össze a Lágymányosi híd felé vezető útpálya 2 sávosra a Mester utca előtt?
https://epitos.blog.hu/2013/11/15/a_konyves_kalman_korut_epitese/full_commentlist/1#c21024709
Válasz erre: A Könyves Kálmán körút építése
2013-11-15T10:06:14+01:00
2013-11-15T10:06:14+01:00
Rocko-
http://blog.hu/user/44335
durva.
https://epitos.blog.hu/2009/03/06/a_resfalas_epitkezesekrol/full_commentlist/1#c20961587
Válasz erre: A résfalas építkezésekről
2013-11-05T20:54:25+01:00
2013-11-05T20:54:25+01:00
http://blog.hu/user/826942
Résfalazás a világ esszenciája.
https://epitos.blog.hu/2013/08/21/elkeszult_a_kulso_keleti_korut_0_uteme/full_commentlist/1#c20589577
Válasz erre: Elkészült a Külső keleti körút 0. üteme
2013-09-12T16:19:25+02:00
2013-09-12T16:19:25+02:00
Agyalap
http://blog.hu/user/91287
Én vitatkoznék a "Külső kerületi körút" névvel, ez csak egy a bevásárlóközpont parkolójához épült bekötőútnak látszik. Többek között azért, mert bár látnék meghosszabbítási lehetőséget az M5 alatt Soroksár felé, de sok értelmét nem látom.<br />
A vasúti átkelők kipofozása értelmetlen volt, a sínt a lajosmizsei vonal keresztezésénél prózaian elvágták, arrébb az M5 alatt már fel is szedték... Igy vasútvonalról beszélni értelmetlen.
https://epitos.blog.hu/2013/09/02/patakmeder_erosites_rozsavolgyben/full_commentlist/1#c20522640
Válasz erre: Patakmeder erősítés Rózsavölgyben
2013-09-02T11:28:03+02:00
2013-09-02T11:28:03+02:00
Sura md
http://blog.hu/user/71991
Az utolsó képről: A Leányka utcai gyalogos aluljáró nem új igaziból. Egy nagyon leromlott állapotú átjáró volt ott korábban is, de lezárták mert szűk volt, koszos és a közbiztonság szempontjából sem volt éppen jónak mondható.
https://epitos.blog.hu/2013/08/21/elkeszult_a_kulso_keleti_korut_0_uteme/full_commentlist/1#c20502412
Válasz erre: Elkészült a Külső keleti körút 0. üteme
2013-08-29T18:44:13+02:00
2013-08-29T18:44:13+02:00
oolajtoo
http://blog.hu/user/73738
Ez volt a feltétele az IKEA építkezés elkezdésének?<br />
<br />
Azt tudjuk, hogy a kerület feltételül szabta, hogy megépüljön, de egészen eddig a pillanatig, csak közmű-előkészítő munkák történtek a területen, építkezés semmi ...
https://epitos.blog.hu/2013/08/21/elkeszult_a_kulso_keleti_korut_0_uteme/full_commentlist/1#c20445903
Válasz erre: Elkészült a Külső keleti körút 0. üteme
2013-08-21T21:51:50+02:00
2013-08-21T21:51:50+02:00
Rocko-
http://blog.hu/user/44335
<a href="http://epitos.blog.hu/2013/08/21/elkeszult_a_kulso_keleti_korut_0_uteme?fullcommentlist=1#c20445883" class="reply_nick_373621" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20445883 );">@padorjan</a>: s a szalagkorlátot átugratni fogja a vonat vagy limbozik?<br />
egy létező vonalra nem hiszem, hogy engednének keresztben korlátot.
https://epitos.blog.hu/2013/08/21/elkeszult_a_kulso_keleti_korut_0_uteme/full_commentlist/1#c20445883
Válasz erre: Elkészült a Külső keleti körút 0. üteme
2013-08-21T21:50:06+02:00
2013-08-21T21:50:06+02:00
padorjan
http://blog.hu/user/373621
<a href="http://epitos.blog.hu/2013/08/21/elkeszult_a_kulso_keleti_korut_0_uteme?fullcommentlist=1#c20440988" class="reply_nick_44335" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20440988 );">@Rocko-</a>: "szóval 3* keresztez az út, egy nem létező vasúvonalat."<br />
<br />
A vasútvonal a MÁV szerint nagyon is létezik. <a rel="nofollow" href="http://www.vpe.hu/takt/vonal.php?id=101100355">www.vpe.hu/takt/vonal.php?id=101100355</a>
https://epitos.blog.hu/2013/08/21/elkeszult_a_kulso_keleti_korut_0_uteme/full_commentlist/1#c20440988
Válasz erre: Elkészült a Külső keleti körút 0. üteme
2013-08-21T10:10:32+02:00
2013-08-21T10:10:32+02:00
Rocko-
http://blog.hu/user/44335
"Először keresztezi az egykori Burma vasút voanlát."<br />
vonalát. ;)<br />
<br />
"Érdekesség, hogy ugyan a vasúti vágány útkeresztezése kiépült, de a síneket szalagkorlát keresztezi."<br />
új szintre lép az 1-es út szindróma. nem hogy nem számolják fel a nem használt síneket, még utat is építenek köré...<br />
nagyon magyarosnak érezném, ha megjelenne ott a traffi.<br />
<br />
"A Nagykőrösi úton korábban is létező Burma vasúti keresztezés az út szélesítése után is megmaradt, sőt a vasúti átjárót biztosító berendezés is átépült."<br />
szóval 3* keresztez az út, egy nem létező vasúvonalat.<br />
bár szívesebben tenném más fejével, de a sajátomat verem a falba.
https://epitos.blog.hu/2013/06/17/ez_a_busz_nem_tesze_hanem_tosa/full_commentlist/1#c20136244
Válasz erre: Ez a busz nem tesze, hanem TOSA
2013-07-02T16:17:58+02:00
2013-07-02T16:17:58+02:00
Vaandor
http://blog.hu/user/196398
Rájöttem, miért nem lesz ilyen sohasem Pesten!<br />
A közlekedésbu... mármint közlekedésbarátok örökké balhéznának, hogy kékre vagy pirosra fessük! :-)
https://epitos.blog.hu/2013/06/17/ez_a_busz_nem_tesze_hanem_tosa/full_commentlist/1#c20043157
Válasz erre: Ez a busz nem tesze, hanem TOSA
2013-06-18T14:23:23+02:00
2013-06-18T14:23:23+02:00
Fricy
http://blog.hu/user/99991
A gyorstöltés révén 80%-osra feltölthetőek a megállókban az aksik.<br />
A demojáraton 3 km-t tett meg egy feltötltéssel.<br />
De üzemkezdet előtt és után 10 km-t kellett megtennie önállón a garázsig.
https://epitos.blog.hu/2013/06/17/ez_a_busz_nem_tesze_hanem_tosa/full_commentlist/1#c20034756
Válasz erre: Ez a busz nem tesze, hanem TOSA
2013-06-17T11:17:39+02:00
2013-06-17T11:17:39+02:00
Rocko-
http://blog.hu/user/44335
a nulla (lokális!) emisszió az jó.<br />
<br />
"A jövő azonban kétségtelen ez az irány: a költségek idővel csökkenni fognak"<br />
akkucserével is?<br />
<br />
a hatótávra azért kíváncsi lennék. (video taglalja? nem tudom most megnézni.)<br />
<br />
egyébiránt pedig elvileg oda találták ki, ahol zavaró lenne a felsővezeték.<br />
bár erre panaszkodni nem hallottam még senkit.
https://epitos.blog.hu/2013/04/15/a_stuttgarti_statdbahn_uj_jarmuve/full_commentlist/1#c19558437
Válasz erre: A stuttgarti Statdbahn új járműve
2013-04-19T09:13:43+02:00
2013-04-19T09:13:43+02:00
oolajtoo
http://blog.hu/user/73738
<a href="http://epitos.blog.hu/2013/04/15/a_stuttgarti_statdbahn_uj_jarmuve?fullcommentlist=1#c19539679" class="reply_nick_368534" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19539679 );">@griiischdoov</a>: 1. kép. a gyalogos átkelőnél meg ugrik a villamos egyet ... :)
https://epitos.blog.hu/2013/04/15/a_stuttgarti_statdbahn_uj_jarmuve/full_commentlist/1#c19539679
Válasz erre: A stuttgarti Statdbahn új járműve
2013-04-16T12:27:11+02:00
2013-04-16T12:27:11+02:00
griiischdoov
http://blog.hu/user/368534
Joo latom, hogy egy nyomvonalon ket kulonbozo tengelytavu vasut van?
https://epitos.blog.hu/2011/06/20/erd_also_vegallomas/full_commentlist/1#c19537234
Válasz erre: Érd alsó, végállomás
2013-04-15T23:10:41+02:00
2013-04-15T23:10:41+02:00
okleveles naiv
http://blog.hu/user/272724
Nahát, már két éve szétszedték, és még mindig nincs kész? Nem semmi.
https://epitos.blog.hu/2013/04/15/a_stuttgarti_statdbahn_uj_jarmuve/full_commentlist/1#c19536527
Válasz erre: A stuttgarti Statdbahn új járműve
2013-04-15T21:33:28+02:00
2013-04-15T21:33:28+02:00
Fricy
http://blog.hu/user/99991
<a href="http://epitos.blog.hu/2013/04/15/a_stuttgarti_statdbahn_uj_jarmuve?fullcommentlist=1#c19534604" class="reply_nick_242243" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19534604 );">@Petyat</a>: <br />
Az első bekezdésben van egy link. Abban vannak képek a régebbi kocsikról.
https://epitos.blog.hu/2013/04/15/a_stuttgarti_statdbahn_uj_jarmuve/full_commentlist/1#c19534604
Válasz erre: A stuttgarti Statdbahn új járműve
2013-04-15T17:28:04+02:00
2013-04-15T17:28:04+02:00
Petyat
http://blog.hu/user/242243
Milyen a stuttgarti villamosok jellegzetes ajtó formája? Egyetlen kép sincs, ami oldalról mutatná a szerelvényt.
https://epitos.blog.hu/2013/04/15/a_stuttgarti_statdbahn_uj_jarmuve/full_commentlist/1#c19530158
Válasz erre: A stuttgarti Statdbahn új járműve
2013-04-15T09:41:46+02:00
2013-04-15T09:41:46+02:00
Rocko-
http://blog.hu/user/44335
nekem tetszik, én megvettem.
https://epitos.blog.hu/2013/03/19/elkeszult_a_negytornyos_hid_bordeaux-ban/full_commentlist/1#c19439314
Válasz erre: Elkészült a négytornyos híd Bordeaux-ban
2013-04-03T11:20:39+02:00
2013-04-03T11:20:39+02:00
Kovacsla
http://blog.hu/user/213392
Ez a folyó a Garonne. A Garrone is folyékony, de egy kicsit más :)
https://epitos.blog.hu/2013/03/19/elkeszult_a_negytornyos_hid_bordeaux-ban/full_commentlist/1#c19312532
Válasz erre: Elkészült a négytornyos híd Bordeaux-ban
2013-03-19T19:14:08+01:00
2013-03-19T19:14:08+01:00
visszakettopadlogaz (törölt)
http://blog.hu/user/302485
Bordeaux ban az eszakabbra levo hid az elkerulouton az sem karamell, nagyon magassan emelkedik a varos fole, latni onnan az egesz varost. Franciaban meg a LeHavre i hid fantasztikus ( az ocean torkolata felett megy ) es termeszetessen a Millaui hid ami viszi a primet. A franciak nagy hidepitok. Franciaorszagot sokszor beutaztam, azon ritka orszagok egyike ahol mind a negy eghajlat megvan ( kontinentalis, oceani, hegyvideki es tropusi ) <br />
<br />
Irun ( E ) tol Genovaig ( I ) ( Bordeaux on at ) az ut egyike a legszebb utaknak a vilagon.
https://epitos.blog.hu/2013/03/19/elkeszult_a_negytornyos_hid_bordeaux-ban/full_commentlist/1#c19311816
Válasz erre: Elkészült a négytornyos híd Bordeaux-ban
2013-03-19T17:38:05+01:00
2013-03-19T17:38:05+01:00
mestska
http://blog.hu/user/98986
milyen jó volt, hogy annak idején megmutattam neked a hírt :D
https://epitos.blog.hu/2013/03/19/elkeszult_a_negytornyos_hid_bordeaux-ban/full_commentlist/1#c19307481
Válasz erre: Elkészült a négytornyos híd Bordeaux-ban
2013-03-19T11:06:02+01:00
2013-03-19T11:06:02+01:00
Rocko-
http://blog.hu/user/44335
látványos.<br />
az üvegezésből kiindulva: a négy toronynak van egyéb funkciója (kilátó pl.), vagy csak szimplán funkcionális?
https://epitos.blog.hu/2013/03/13/szabadsag_kerekparon_es_gyalog/full_commentlist/1#c19250109
Válasz erre: Szabadság kerékpáron és gyalog
2013-03-13T11:39:25+01:00
2013-03-13T11:39:25+01:00
NAR
http://blog.hu/user/85314
Vajon kinek az ötlete lehetett keskeny kerékpáros hídra olyan meredek emelkedőt tenni, hogy nem lehet látni a szembejövőt? A festett útfelület csúszósságával kapcsolatban is aggályaim vannak...
https://epitos.blog.hu/2009/10/19/a_washingtoni_kepviseloi_metro/full_commentlist/1#c19160878
Válasz erre: A washingtoni képviselői metró
2013-02-28T13:41:32+01:00
2013-02-28T13:41:32+01:00
tintamin
http://blog.hu/user/336580
Volt idő, mikor így nézett ki:<br />
<a rel="nofollow" href="http://avaxnews.net/educative/United_States_Capitol_Subway_System.html">avaxnews.net/educative/United_States_Capitol_Subway_System.html</a>
https://epitos.blog.hu/2012/12/11/atadtak_a_grazi_villamosalagutat/full_commentlist/1#c18719865
Válasz erre: Átadták a grazi villamosalagutat
2013-01-06T16:15:10+01:00
2013-01-06T16:15:10+01:00
Vaandor
http://blog.hu/user/196398
<a href="http://epitos.blog.hu/2012/12/11/atadtak_a_grazi_villamosalagutat?fullcommentlist=1#c18517810" class="reply_nick_99991" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18517810 );">@Fricy</a>: Nem mondom, hogy a kilátszó cölöp biztosan jól mutat a modern, elegáns állomás mellett, de minden más zseniális lett!
https://epitos.blog.hu/2011/12/31/35_eves_a_3_as_metro/full_commentlist/1#c18669736
Válasz erre: 35 éves a 3-as metró
2012-12-31T15:09:35+01:00
2012-12-31T15:09:35+01:00
mestska
http://blog.hu/user/98986
most majdnem odaírtam, hogy 36 éves, de rájöttem, hogy tavaly írtad :D
https://epitos.blog.hu/2012/12/11/atadtak_a_grazi_villamosalagutat/full_commentlist/1#c18574469
Válasz erre: Átadták a grazi villamosalagutat
2012-12-17T20:17:45+01:00
2012-12-17T20:17:45+01:00
Kicsi Kacsa
http://blog.hu/user/449113
És mekkora balhé volt abból, hogy egyszerre 3 nagy építkezésük volt Öbb-nek! Kirúgtak 10 igazgatóból hatot, a maradék négy meg összekapta magát! A grazi volt az egyik, a bécsi West és Süd (Haupt) volt a második és harmadik nagyberuházás. Meg persze közben sutyiban pár kisebb, meg pályafelújítások, meg új pálya St. Pöltenbe, meg, meg, meg... Videóhoz meg: 2 év alatt, persze, a Baross tér meg már mióta egy komplett munkagödör! Ezek az osztrákok nagyon nem értenek az építkezésekhez!
https://epitos.blog.hu/2012/12/11/atadtak_a_grazi_villamosalagutat/full_commentlist/1#c18535752
Válasz erre: Átadták a grazi villamosalagutat
2012-12-13T10:18:27+01:00
2012-12-13T10:18:27+01:00
jack o'neill
http://blog.hu/user/240199
Elképesztően jól néz ki!<br />
El tudnám viselni, ha Kelenföld is így nézne ki....
https://epitos.blog.hu/2012/12/11/atadtak_a_grazi_villamosalagutat/full_commentlist/1#c18517921
Válasz erre: Átadták a grazi villamosalagutat
2012-12-11T10:57:39+01:00
2012-12-11T10:57:39+01:00
Rocko-
http://blog.hu/user/44335
<a href="http://epitos.blog.hu/2012/12/11/atadtak_a_grazi_villamosalagutat?fullcommentlist=1#c18517810" class="reply_nick_99991" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18517810 );">@Fricy</a>: értem. csak a graffitikből tippeltem arra hogy használt, illetve a betonoszlop tűnt nekem olyannak, mint ha a vakolat már hullámosra ázott volna fel.<br />
fura.
https://epitos.blog.hu/2012/12/11/atadtak_a_grazi_villamosalagutat/full_commentlist/1#c18517810
Válasz erre: Átadták a grazi villamosalagutat
2012-12-11T10:47:08+01:00
2012-12-11T10:47:08+01:00
Fricy
http://blog.hu/user/99991
<a href="http://epitos.blog.hu/2012/12/11/atadtak_a_grazi_villamosalagutat?fullcommentlist=1#c18517485" class="reply_nick_44335" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18517485 );">@Rocko-</a>: <br />
Nem. Ez is most készült. Valószínű építészeti koncepció volt, hogy a nyers fúrt cölöp beton megjelent ezen a szakaszon. Az Annenstrasse rámpájánál is csak acél burkolati elemekkel takarták el.
https://epitos.blog.hu/2012/12/11/atadtak_a_grazi_villamosalagutat/full_commentlist/1#c18517485
Válasz erre: Átadták a grazi villamosalagutat
2012-12-11T10:16:26+01:00
2012-12-11T10:16:26+01:00
Rocko-
http://blog.hu/user/44335
sírok hogy mennyire élhetően néz ki.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://m.cdn.blog.hu/ep/epitos/image/graz2/121124_AbnahmeHBF_127.jpg">m.cdn.blog.hu/ep/epitos/image/graz2/121124_AbnahmeHBF_127.jpg</a><br />
ezt jól sejtem hogy egy régebbi szakasz?
https://epitos.blog.hu/2010/11/22/epul_a_csepeli_gerincut_ket_szakasza/full_commentlist/1#c18391197
Válasz erre: Épül a csepeli gerincút két szakasza
2012-11-26T14:45:03+01:00
2012-11-26T14:45:03+01:00
blash
http://blog.hu/user/11657
<a href="http://epitos.blog.hu/2010/11/22/epul_a_csepeli_gerincut_ket_szakasza?fullcommentlist=1#c13317126" class="reply_nick_321198" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13317126 );">@komonszensz</a>: Igen, jól láttad, csak egy sávban lehet a Betű utca felé kanyarodni. Még a reggeli forgalomban nem láttam, hogy (nem) működik ez a megoldás, de azért sejthető.
https://epitos.blog.hu/2010/11/22/epul_a_csepeli_gerincut_ket_szakasza/full_commentlist/1#c18391196
Válasz erre: Épül a csepeli gerincút két szakasza
2012-11-26T14:45:03+01:00
2012-11-26T14:45:03+01:00
blash
http://blog.hu/user/11657
<a href="http://epitos.blog.hu/2010/11/22/epul_a_csepeli_gerincut_ket_szakasza?fullcommentlist=1#c13317126" class="reply_nick_321198" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13317126 );">@komonszensz</a>: Igen, jól láttad, csak egy sávban lehet a Betű utca felé kanyarodni. Még a reggeli forgalomban nem láttam, hogy (nem) működik ez a megoldás, de azért sejthető.
https://epitos.blog.hu/2012/10/08/m0_feluljaro_epitese_a_nagytetenyi_uton/full_commentlist/1#c18318933
Válasz erre: M0 felüljáró építése a Nagytétényi úton
2012-11-16T20:18:29+01:00
2012-11-16T20:18:29+01:00
Gyurma73
http://blog.hu/user/151868
Hány határidő volt már?!
https://epitos.blog.hu/2012/10/08/m0_feluljaro_epitese_a_nagytetenyi_uton/full_commentlist/1#c18284705
Válasz erre: M0 felüljáró építése a Nagytétényi úton
2012-11-13T01:36:19+01:00
2012-11-13T01:36:19+01:00
Vaandor
http://blog.hu/user/196398
Ad1: Végre építős poszt! :-D<br />
Ad2: Most már értem, miért tűnt ez a felüljáró még a Duna-hidaknál is lassabban készülőnek... Biztos sakkoztak egy darabig, hogy hol fér el pillér, és milyen kéne. (Vagy hogy mozdítható-e a vasút.)<br />
<br />
Ad3: Az északi szakasz 80-as táblái az vicc - vagy inkább botrány.
https://epitos.blog.hu/2012/10/08/m0_feluljaro_epitese_a_nagytetenyi_uton/full_commentlist/1#c18216303
Válasz erre: M0 felüljáró építése a Nagytétényi úton
2012-11-05T01:45:32+01:00
2012-11-05T01:45:32+01:00
Reszelő Aladár
http://blog.hu/user/286160
<a href="http://epitos.blog.hu/2012/10/08/m0_feluljaro_epitese_a_nagytetenyi_uton?fullcommentlist=1#c18043033" class="reply_nick_147573" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18043033 );">@gaborbalk</a>: gondolom a 130-as táblákra gondolsz. Lehetnének.<br />
Fricy! Miért van 80-as tábla az M0 régi szakaszain, ha a földúton is lehet 90-el menni? Mondjuk a déli szektort még megértem, de pl a Megyeri hídnál?
https://epitos.blog.hu/2009/05/14/pozsonyi_villamos/full_commentlist/1#c18158670
Válasz erre: Felújítják a pozsonyi villamos alagutat
2012-10-28T15:04:55+01:00
2012-10-28T15:04:55+01:00
siófoki35
http://blog.hu/user/124110
Most már megint le van zárva...
https://epitos.blog.hu/2012/10/18/semmeringi_vonatlesen/full_commentlist/1#c18079181
Válasz erre: Semmeringi vonatlesen
2012-10-18T16:53:26+02:00
2012-10-18T16:53:26+02:00
Benbe
http://blog.hu/user/69543
Látom, nem ijedtél meg egy kis túrától, Breitenstein és Semmering között majdnem mindent végigjártál! Gratulálok!<br />
<br />
Érdemes megnézni a vonal többi részét is, a kedvencem a két kilátó Wolfsbergkogelnél: <a rel="nofollow" href="http://www.benbe.hu/map/m202.php#2827">www.benbe.hu/map/m202.php#2827</a>
https://epitos.blog.hu/2012/10/08/m0_feluljaro_epitese_a_nagytetenyi_uton/full_commentlist/1#c18073343
Válasz erre: M0 felüljáró építése a Nagytétényi úton
2012-10-17T22:13:16+02:00
2012-10-17T22:13:16+02:00
Fricy
http://blog.hu/user/99991
<a href="http://epitos.blog.hu/2012/10/08/m0_feluljaro_epitese_a_nagytetenyi_uton?fullcommentlist=1#c18043033" class="reply_nick_147573" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18043033 );">@gaborbalk</a>: <br />
Miért? 2x3 sávos, leállósávos autópálya lesz belőle, ha elkészül a bővítés.
https://epitos.blog.hu/2012/10/08/m0_feluljaro_epitese_a_nagytetenyi_uton/full_commentlist/1#c18043033
Válasz erre: M0 felüljáró építése a Nagytétényi úton
2012-10-14T10:43:17+02:00
2012-10-14T10:43:17+02:00
gaborbalk
http://blog.hu/user/147573
Szia. Remek kis poszt. Annyi, hogy szerintem (sajnos) nem lesz az M0-ból így sem autópálya. Pedig simán lehetne...
https://epitos.blog.hu/2012/10/08/m0_feluljaro_epitese_a_nagytetenyi_uton/full_commentlist/1#c18007073
Válasz erre: M0 felüljáró építése a Nagytétényi úton
2012-10-10T11:36:06+02:00
2012-10-10T11:36:06+02:00
maestro1
http://blog.hu/user/23294
<a href="http://epitos.blog.hu/2012/10/08/m0_feluljaro_epitese_a_nagytetenyi_uton?fullcommentlist=1#c18006925" class="reply_nick_99991" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18006925 );">@Fricy</a>: Ahha, köszönöm.
https://epitos.blog.hu/2012/10/08/m0_feluljaro_epitese_a_nagytetenyi_uton/full_commentlist/1#c18006925
Válasz erre: M0 felüljáró építése a Nagytétényi úton
2012-10-10T11:20:37+02:00
2012-10-10T11:20:37+02:00
Fricy
http://blog.hu/user/99991
<a href="http://epitos.blog.hu/2012/10/08/m0_feluljaro_epitese_a_nagytetenyi_uton?fullcommentlist=1#c18006846" class="reply_nick_23294" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18006846 );">@maestro1</a>: <br />
Azon fog menni a M1 felé menő forgalom 3 sávon (+leállósáv).<br />
Az új szerkezeten az M5 felé haladók mehetnek majd, szintén 3 sávon (+leállósáv).
https://epitos.blog.hu/2012/10/08/m0_feluljaro_epitese_a_nagytetenyi_uton/full_commentlist/1#c18006846
Válasz erre: M0 felüljáró építése a Nagytétényi úton
2012-10-10T11:12:40+02:00
2012-10-10T11:12:40+02:00
maestro1
http://blog.hu/user/23294
A régi hídnak mi lesz a sorsa?
https://epitos.blog.hu/2012/10/08/m0_feluljaro_epitese_a_nagytetenyi_uton/full_commentlist/1#c17989292
Válasz erre: M0 felüljáró építése a Nagytétényi úton
2012-10-08T09:53:24+02:00
2012-10-08T09:53:24+02:00
Rocko-
http://blog.hu/user/44335
köszönjük az új poszt!<br />
<br />
lassan kész lesz a csepeli gerincút is, valamint érdekes lesz az M0-on a déli és keleti szektort összekötő rész (amit most az M5 pótol).
https://epitos.blog.hu/2012/07/27/fovam_teri_helyzetkep/full_commentlist/1#c17935954
Válasz erre: Fővám téri helyzetkép
2012-10-01T12:51:20+02:00
2012-10-01T12:51:20+02:00
darvaskristof
http://blog.hu/user/588558
Félreéerhető megfogalmazás valóban, a szerző úgy értette, hogy 2014 tavaszáig _használatba vehetik_ azokat
https://epitos.blog.hu/2012/07/27/fovam_teri_helyzetkep/full_commentlist/1#c17781311
Válasz erre: Fővám téri helyzetkép
2012-09-11T16:45:52+02:00
2012-09-11T16:45:52+02:00
Kicsi Kacsa
http://blog.hu/user/449113
Nem akarok kötözködni, de:<br />
"A mozgólépcsőket már beszerelték, becsomagolva várja az utasokat, akik jelen állás szerint legkorábban 2014 tavaszáig használhatják azokat." - ezek szerint még szűk másfél évig használhatjuk, aztán lezárják? :)
https://epitos.blog.hu/2012/07/27/fovam_teri_helyzetkep/full_commentlist/1#c17411682
Válasz erre: Fővám téri helyzetkép
2012-07-27T09:35:54+02:00
2012-07-27T09:35:54+02:00
Rocko-
http://blog.hu/user/44335
ohh, végre új poszt! :)
https://epitos.blog.hu/2009/01/29/a_pragai_m0_uj_szakasza/full_commentlist/1#c17345139
Válasz erre: A prágai M0 új szakasza
2012-07-18T20:37:39+02:00
2012-07-18T20:37:39+02:00
T92
http://blog.hu/user/719377
<a href="http://epitos.blog.hu/2009/01/29/a_pragai_m0_uj_szakasza?fullcommentlist=1#c5077500" class="reply_nick_40024" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5077500 );">@Káposztakukac</a>: A munkás körútnak el tudnék képzelni valami hasonlót. szükség az lenne rá, hogy a Hungária után ne az m0 legyen az első körgyűrű.
https://epitos.blog.hu/2012/07/10/bemutatkozott_az_alstom_metro/full_commentlist/1#c17228658
Válasz erre: Bemutatkozott az Alstom metró
2012-07-13T05:37:41+02:00
2012-07-13T05:37:41+02:00
SzigDani
http://blog.hu/user/478940
Kiemelném az ajtók között, a jármű hossztengelyében elhelyezett kapaszkodókat. Az már a G2-nél sem jött be, nagyon megrekedtek az utasok az ajtónál és nem haladtak beljebb. A szobjet kocsiknál is nehéz bejutni a kocsi belsejébe az utasoktól, de a G2-nél ez sokkal intenzívebben jelentkezett. Kíváncsi vagyok, hogy a kocsik közötti átjáró segít-e ebben - szerintem nem valószínű. Az mindenképpen jó, hogy számítottak a függőleges rúdkapaszkodókra a lengők helyett, de szerintem így kicsit kevés lesz.<br />
Amikor régebben a 416-ost láttam, az átjáró fölött még más matrica próbált figyelmeztetni az alacsony tetőre. Ami itt szerepel, az jobban látszik, a másik viszont aranyosabb volt.
https://epitos.blog.hu/2012/07/10/bemutatkozott_az_alstom_metro/full_commentlist/1#c17193736
Válasz erre: Bemutatkozott az Alstom metró
2012-07-11T12:24:52+02:00
2012-07-11T12:24:52+02:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
A műszaki adatok alapján úgy látom, hogy nagyjából 10%-kal kevesebb ülőhely lesz, viszont jóval több állóhely az Alstom szerelvényeken, mint a mostani orosz metrón. Kíváncsi vagyok, hogy élőben mennyire érződik kevesebbnek az ülőhelyek száma.
https://epitos.blog.hu/2010/04/21/rakoczi_teri_betonize/full_commentlist/1#c16575201
Válasz erre: Rákóczi téri betonizé
2012-05-07T13:16:20+02:00
2012-05-07T13:16:20+02:00
szájhúzó kutya
http://blog.hu/user/640061
Én itt lakom mellette. Építész barátaim kedvenc kifejezését használva, az hogy a "tömege" rossz, bármivel is borítják majd az már sajnos most látszik. A II JP téri még elmegy, elbírja a tér.
https://epitos.blog.hu/2009/03/04/elveszett_autopalya_viadukt_csehorszagban/full_commentlist/1#c16541648
Válasz erre: Elveszett autópálya viadukt Csehországban
2012-05-03T08:23:12+02:00
2012-05-03T08:23:12+02:00
ZBR
http://blog.hu/user/94848
<a href="http://epitos.blog.hu/2009/03/04/elveszett_autopalya_viadukt_csehorszagban?fullcommentlist=1#c5078473" class="reply_nick_177613" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5078473 );">@hufnagel@citromail.hu</a>: <br />
A négyes metró építése nem áll. Csak már nem a látványos, 30 méteres munkagödröknél tartanak...
https://epitos.blog.hu/2012/03/22/stuttgart_21_bontjak_a_palyaudvart/full_commentlist/1#c16309761
Válasz erre: Stuttgart 21: bontják a pályaudvart
2012-04-07T07:30:12+02:00
2012-04-07T07:30:12+02:00
BpDili
http://blog.hu/user/594206
<a href="http://epitos.blog.hu/2012/03/22/stuttgart_21_bontjak_a_palyaudvart?fullcommentlist=1#c16282669" class="reply_nick_217636" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16282669 );">@spag</a>: Azért nem csak a IC expresszekról van csak szó, van egy kis S-bahn hálózat is amit gyorsabbra, olcsóbbra, és kényelmesebbre lehet szervezni.
https://epitos.blog.hu/2012/03/22/stuttgart_21_bontjak_a_palyaudvart/full_commentlist/1#c16282669
Válasz erre: Stuttgart 21: bontják a pályaudvart
2012-04-04T10:03:44+02:00
2012-04-04T10:03:44+02:00
spag
http://blog.hu/user/217636
<a href="http://epitos.blog.hu/2012/03/22/stuttgart_21_bontjak_a_palyaudvart?fullcommentlist=1#c16162206" class="reply_nick_594206" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16162206 );">@BpDili</a>: "ilyen városokban fejpályaudvart fenn tartani kész luxus"<br />
<br />
utólag persze ma már tudjuk, hogy mindenhova átmenő kellett volna, csak az a macera, hogy ha nem tudod kényelmesen hosszában áthúzni a fejpályaudvar alatt a vágányokat (Malmö, Kassel, Stuttgart S-Bahn, Zürich, etc. etc.) hanem arra merőlegesen kell teljesen új alagutat túrni, akkor kb. megduplázódnak a költségek és ez nem segít a költség-haszon arányokon.<br />
<br />
Akármennyire szeretem a modern vasutat, azért egy ilyen projekt mégiscsak arról szól, hogy most akkor megéri-e a pénzt az előnyök, vagy sem. És a Stuttgart 21 relative elég gyenge business case a pár perces IC nyereséggel, cserébe csökkenő rugalmassággal és kapacitással.<br />
<br />
(Ráadásul amikor ezt tervezték, még mozdony-körüljárásban gondolkoztak. azért a mozdonyvezető-váltás eggyel gyorsabb ügy.)
https://epitos.blog.hu/2012/03/22/stuttgart_21_bontjak_a_palyaudvart/full_commentlist/1#c16182787
Válasz erre: Stuttgart 21: bontják a pályaudvart
2012-03-25T17:35:52+02:00
2012-03-25T17:35:52+02:00
BpDili
http://blog.hu/user/594206
Tudod végig megy egy vonat Német roszágon és két óránként személyzetet cserélnek nem röhej?<br />
Fejpályaudvarnak az ország belsejében nincs létjogosultsága.
https://epitos.blog.hu/2012/03/22/stuttgart_21_bontjak_a_palyaudvart/full_commentlist/1#c16176722
Válasz erre: Stuttgart 21: bontják a pályaudvart
2012-03-24T17:38:45+01:00
2012-03-24T17:38:45+01:00
padorjan
http://blog.hu/user/373621
<a href="http://epitos.blog.hu/2012/03/22/stuttgart_21_bontjak_a_palyaudvart?fullcommentlist=1#c16162206" class="reply_nick_594206" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16162206 );">@BpDili</a>: Frankfurt/Main Hbf-en is cserélnek személyzetet. Ott megoldható az ilyesmi.
https://epitos.blog.hu/2012/03/22/stuttgart_21_bontjak_a_palyaudvart/full_commentlist/1#c16162206
Válasz erre: Stuttgart 21: bontják a pályaudvart
2012-03-22T20:49:30+01:00
2012-03-22T20:49:30+01:00
BpDili
http://blog.hu/user/594206
Elnézést, "A tavalyi tartományi parlamenti választásokon a zöld párt azzal tudott nyerni, hogy kampánya egyik legfontosabb elemévé tette a hatalmas beruházás leállítását. Mivel igen sok ember ellenezte (és ellenzi a mai napig) a győzelem szinte borítékolható volt. Néhány napig le is állt a kivitelezés."<br />
Egy kis kiegészítés, azért inkább a Fukshima körüli problémák hozták fel ennyira a zöldeket, mint az S21. Végül is népszavazáslett, amit elvesztettek, tehát elkészül a modernizáció. <br />
Úgy egyébként ilyen városokban fejpályaudvart fenn tartani kész luxus. Gyakorlatilag nincs ideje egy ICE expressznek a szerelvény egyik végéből a másikba menni, így komplett csere szükséges mozdony-vonatvezetőből.
https://epitos.blog.hu/2012/03/09/nagysebessegu_hircsokor_822/full_commentlist/1#c16068499
Válasz erre: Nagysebességű hírcsokor
2012-03-12T09:42:06+01:00
2012-03-12T09:42:06+01:00
Fricy
http://blog.hu/user/99991
<a href="http://epitos.blog.hu/2012/03/09/nagysebessegu_hircsokor_822?fullcommentlist=1#c16052166" class="reply_nick_691239" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16052166 );">@Hölgypilota</a>: <br />
Az új reptérről itt olvashatsz:<br />
<a rel="nofollow" href="http://epitos.blog.hu/2009/06/12/bbi_berlin_uj_reptere">epitos.blog.hu/2009/06/12/bbi_berlin_uj_reptere</a>
https://epitos.blog.hu/2012/03/08/karlsruhei_munkalatok_1/full_commentlist/1#c16068486
Válasz erre: Karlsruhei munkálatok
2012-03-12T09:40:40+01:00
2012-03-12T09:40:40+01:00
Fricy
http://blog.hu/user/99991
A helyére épül egy új állomás az alagútban közlekedő járatok számára. Ilyen lesz:<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.boulevard-baden.de/wp-content/uploads/2011/05/27/843715.jpg">www.boulevard-baden.de/wp-content/uploads/2011/05/27/843715.jpg</a>
https://epitos.blog.hu/2012/03/08/karlsruhei_munkalatok_1/full_commentlist/1#c16053436
Válasz erre: Karlsruhei munkálatok
2012-03-09T20:56:50+01:00
2012-03-09T20:56:50+01:00
milliliteratura
http://blog.hu/user/555358
naív kérdés: miért kell aluljárót bontani? betömni nem elég?
https://epitos.blog.hu/2012/03/09/nagysebessegu_hircsokor_822/full_commentlist/1#c16052166
Válasz erre: Nagysebességű hírcsokor
2012-03-09T17:45:43+01:00
2012-03-09T17:45:43+01:00
Hölgypilota
http://blog.hu/user/691239
Ezer kilométer alatt rövid távon jaj a repülőknek egyfelöl, viszont nagyobb lesz a hosszú távú ráhordás a hosszabb vagy tengeren átrepülő légi járatokra.<br />
<br />
Nyáron nyitják a Berlin Brandenburg repülőteret, ott a vonatok szerintem az ilyenek is már a terminál valamelyik mínusz szintjén állnak meg és robognak majd oda vissza.
https://epitos.blog.hu/2012/03/09/nagysebessegu_hircsokor_822/full_commentlist/1#c16050685
Válasz erre: Nagysebességű hírcsokor
2012-03-09T14:22:46+01:00
2012-03-09T14:22:46+01:00
mestska
http://blog.hu/user/98986
Marokkóban is elkezdték építeni az nsv vonalat
https://epitos.blog.hu/2012/03/09/nagysebessegu_hircsokor_822/full_commentlist/1#c16049416
Válasz erre: Nagysebességű hírcsokor
2012-03-09T12:26:50+01:00
2012-03-09T12:26:50+01:00
Comandante en Jefe
http://blog.hu/user/61094
"a Spanyolországban korábban használt szélesebb nyomtávon is"<br />
<br />
Már úgy érted, (a spanyol nagysebességű hálózatot leszámítva) a teljes Ibériai-félszigeten általános széles nyomtávon :P
https://epitos.blog.hu/2012/03/08/karlsruhei_munkalatok_1/full_commentlist/1#c16043692
Válasz erre: Karlsruhei munkálatok
2012-03-08T20:06:02+01:00
2012-03-08T20:06:02+01:00
Fricy
http://blog.hu/user/99991
<a href="http://epitos.blog.hu/2012/03/08/karlsruhei_munkalatok_1?fullcommentlist=1#c16043434" class="reply_nick_98986" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16043434 );">@mestska</a>: <br />
Az aluljáró bontása idején nem járt az 5-ös villamos. Rintheim felől ezért egy, a villamosokra ráhordó buszjárat közlekedett.
https://epitos.blog.hu/2012/03/08/karlsruhei_munkalatok_1/full_commentlist/1#c16043434
Válasz erre: Karlsruhei munkálatok
2012-03-08T19:43:21+01:00
2012-03-08T19:43:21+01:00
mestska
http://blog.hu/user/98986
a második térképen a jobb felső sarokban mi az a shuttle járat? :D
https://epitos.blog.hu/2010/05/19/epitoipari_nivodijat_kapott_a_sote_uj_epulete/full_commentlist/1#c16043222
Válasz erre: Építőipari nívódíjat kapott a SOTE új épülete
2012-03-08T19:24:20+01:00
2012-03-08T19:24:20+01:00
geotextília
http://blog.hu/user/688834
Szép a zöldtető és a belső növényzet is!
https://epitos.blog.hu/2012/03/08/karlsruhei_munkalatok_1/full_commentlist/1#c16040656
Válasz erre: Karlsruhei munkálatok
2012-03-08T14:26:12+01:00
2012-03-08T14:26:12+01:00
Rocko-
http://blog.hu/user/44335
ehh, ideiglenes kerékpárút.
https://epitos.blog.hu/2012/01/09/uj_hid_a_szavan/full_commentlist/1#c15985175
Válasz erre: Új híd a Száván
2012-03-02T02:13:02+01:00
2012-03-02T02:13:02+01:00
XII. December
http://blog.hu/user/707080
Nemrég fedeztem fel a blogot magamnak, és nagyon tetszik. Remélem nem most fog megszűnni! :)
https://epitos.blog.hu/2012/01/09/uj_hid_a_szavan/full_commentlist/1#c15550952
Válasz erre: Új híd a Száván
2012-01-18T16:23:24+01:00
2012-01-18T16:23:24+01:00
Vaandor
http://blog.hu/user/196398
<a href="http://epitos.blog.hu/2012/01/09/uj_hid_a_szavan?fullcommentlist=1#c15464253" class="reply_nick_654527" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15464253 );">@Ndre</a>: Szia! Kicsit utánaolvasgattam, és ha jól értem, még az első LRT-vonal sincs meg, a hídon pedig csak távlatban, a harmadik vonal menne át. Szóval gyanús, hogy a Lágymányosi híd villamos-talpfáinak sorsa vár a zúzottkövekre.<br />
<br />
De javítson ki egy szakértő, ha tévednék!
https://epitos.blog.hu/2010/04/16/a_rakpart_visszafoglalasa/full_commentlist/1#c15547571
Válasz erre: A rakpart visszafoglalása
2012-01-18T11:59:02+01:00
2012-01-18T11:59:02+01:00
Sosem lesz ilyen Budapesten. Korrupt, sunyi, önző, összefogásra képtelen, gőgös, suttyó, proli vezetőink vannak. Makettek és tervek persze vannak, és lesznek is.
https://epitos.blog.hu/2012/01/09/uj_hid_a_szavan/full_commentlist/1#c15485194
Válasz erre: Új híd a Száván
2012-01-12T13:04:07+01:00
2012-01-12T13:04:07+01:00
Fricy
http://blog.hu/user/99991
<a href="http://epitos.blog.hu/2012/01/09/uj_hid_a_szavan?fullcommentlist=1#c15484751" class="reply_nick_579783" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15484751 );">@hidrodinamikusnyomatékváltó</a>: <br />
A projekt honlapon találtam ezt az adatot.
https://epitos.blog.hu/2012/01/09/uj_hid_a_szavan/full_commentlist/1#c15484751
Válasz erre: Új híd a Száván
2012-01-12T12:34:29+01:00
2012-01-12T12:34:29+01:00
Kösz a halakat!
http://blog.hu/user/579783
a hg.hu szerint 405 millió euróba került
https://epitos.blog.hu/2012/01/09/uj_hid_a_szavan/full_commentlist/1#c15474629
Válasz erre: Új híd a Száván
2012-01-11T15:06:16+01:00
2012-01-11T15:06:16+01:00
dolgozni kék
http://blog.hu/user/141390
<a href="http://epitos.blog.hu/2012/01/09/uj_hid_a_szavan?fullcommentlist=1#c15447880" class="reply_nick_99991" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15447880 );">@Fricy</a>: köszönöm. ha az összeg felét veszem alapul, akkor így cca. 1830 euro/m2, jelen árfolyamon 570.000Huf/m2.<br />
<br />
nem tűnik magas árnak.
https://epitos.blog.hu/2012/01/09/uj_hid_a_szavan/full_commentlist/1#c15464253
Válasz erre: Új híd a Száván
2012-01-10T18:21:07+01:00
2012-01-10T18:21:07+01:00
Ndre
http://blog.hu/user/654527
Sziasztok! Új vagyok itt, de az elmúlt hetekben nagyjából végigolvastam a blogot. Tetszik, gratulálok akészítőknek! Ezentúl lehet számítani hozzászólásaimra az aktuális témáknál. :)<br />
Jól látom a képeken, hogy a tervezett LRT helyén már ott van a zúzott kő? Ez azt jelenti, hogy előre gondolkodtak/dolgoztak, vagy ilyen közel van a megvalósulás?
https://epitos.blog.hu/2012/01/09/uj_hid_a_szavan/full_commentlist/1#c15447880
Válasz erre: Új híd a Száván
2012-01-09T13:02:05+01:00
2012-01-09T13:02:05+01:00
Fricy
http://blog.hu/user/99991
<a href="http://epitos.blog.hu/2012/01/09/uj_hid_a_szavan?fullcommentlist=1#c15446485" class="reply_nick_141390" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15446485 );">@dolgozni kék</a>: <br />
Ezt találtam: 161 millió euróba kerül a beruházás. Ebből a híd kb. a fele. A többi a csatlakozó úthálózat ára.
https://epitos.blog.hu/2012/01/09/uj_hid_a_szavan/full_commentlist/1#c15446485
Válasz erre: Új híd a Száván
2012-01-09T11:04:17+01:00
2012-01-09T11:04:17+01:00
dolgozni kék
http://blog.hu/user/141390
elég jól néz ki. egy árat kellene már csak tudni..
https://epitos.blog.hu/2012/01/09/uj_hid_a_szavan/full_commentlist/1#c15445980
Válasz erre: Új híd a Száván
2012-01-09T10:23:18+01:00
2012-01-09T10:23:18+01:00
Rocko-
http://blog.hu/user/44335
nekem tetszik!
https://epitos.blog.hu/2011/12/13/atadtak_a_stuttgarti_u15_os_uj_szakaszat/full_commentlist/1#c15385495
Válasz erre: Átadták a stuttgarti U15-ös új szakaszát
2012-01-03T16:44:15+01:00
2012-01-03T16:44:15+01:00
Nuuk
http://blog.hu/user/321013
<a href="http://epitos.blog.hu/2011/12/13/atadtak_a_stuttgarti_u15_os_uj_szakaszat?fullcommentlist=1#c15268544" class="reply_nick_99991" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15268544 );">@Fricy</a>: Plusz a Szentendrei HÉV, egy megálló erejéig :)
https://epitos.blog.hu/2011/12/31/35_eves_a_3_as_metro/full_commentlist/1#c15380359
Válasz erre: 35 éves a 3-as metró
2012-01-03T10:27:06+01:00
2012-01-03T10:27:06+01:00
Vaandor
http://blog.hu/user/196398
A bejegyzés is tetszik, bár a hg.hu-n már olvastam egy hasonlót, amit ajánlok is!<br />
<br />
De legjobban a deák téri aluljáró tervrajzának örülök! Pont ilyen alaprajzot kerestem pár hete, főleg a kisföldalatti régi és új nyomvonalával kapcsolatban.<br />
<br />
Bár maga az aluljárórendszer is régóta érdekelt. Hány szintes is, és mi hol van... - így egyszerűbb!
https://epitos.blog.hu/2009/08/09/thokoly_ut/full_commentlist/1#c15361073
Válasz erre: Thököly úti barkácsolás
2011-12-31T23:17:44+01:00
2011-12-31T23:17:44+01:00
Dr Milton
http://blog.hu/user/72757
Én nem értek egyet a villamos visszaállításával. Az üdvözítő megoldás szerintem a meglevő metrovonalak Ferihegyre, káposztásra, M0-ig történő kiépítése volna, minél hamarabb. A villamosokat kiegészítő útvonalakon meg meglévő helyeken kellene használni/felújítani, de nem tudom takargatni az örömömet amikor valami közlekedési eszközt a föld alá visznek, legyen az autó vagy villamos. A felüljárókat viszont nem állhatom.
https://epitos.blog.hu/2010/03/23/szelesedik_az_andor_utca/full_commentlist/1#c15361006
Válasz erre: Szélesedik az Andor utca
2011-12-31T23:01:09+01:00
2011-12-31T23:01:09+01:00
Dr Milton
http://blog.hu/user/72757
<a href="http://epitos.blog.hu/2010/03/23/szelesedik_az_andor_utca?fullcommentlist=1#c9177274" class="reply_nick_194078" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9177274 );">@Herr Bruder Netzwerk</a>: Majd akkor téged is beleépítenek a betoba te gyökér. költözz falura ha zöld levegő kell, ott egy egész korutat basztatok el, de remélem nemsokára megépítik a hiányzó szakasztz a hamzsabégin.
https://epitos.blog.hu/2011/12/13/atadtak_a_stuttgarti_u15_os_uj_szakaszat/full_commentlist/1#c15319074
Válasz erre: Átadták a stuttgarti U15-ös új szakaszát
2011-12-26T20:17:13+01:00
2011-12-26T20:17:13+01:00
TrueY
http://blog.hu/user/248497
<a href="http://epitos.blog.hu/2011/12/13/atadtak_a_stuttgarti_u15_os_uj_szakaszat?fullcommentlist=1#c15298087" class="reply_nick_98986" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15298087 );">@mestska</a>: Jaja! Piszok jó a párizsi metróval közlekedni! Voltam kint pár hónapot és buszra nem is szálltam fel. Még az Euro Disney-be is kimentem RER-rel. Meg a CDG-re. Azt hiszem oda az jár, bár hirtelen elbizonytalanodtam. :)
https://epitos.blog.hu/2011/12/13/atadtak_a_stuttgarti_u15_os_uj_szakaszat/full_commentlist/1#c15298087
Válasz erre: Átadták a stuttgarti U15-ös új szakaszát
2011-12-23T11:02:45+01:00
2011-12-23T11:02:45+01:00
mestska
http://blog.hu/user/98986
<a href="http://epitos.blog.hu/2011/12/13/atadtak_a_stuttgarti_u15_os_uj_szakaszat?fullcommentlist=1#c15276469" class="reply_nick_248497" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15276469 );">@TrueY</a>: Párizsban szinte csak kéregvasút van, mert Párizsban a metróhálózat 90%-a megvolt már a két világháború között. A párizsi metróhálózat lényegében követi az utcákat, az átlagsebesség alacsony, a megállóköz sűrű. Sokkal inkább a mi kisföldalattink rokona, mint a mi metrónké. <br />
<br />
Nem véletlen, hogy ilyne hálózat mellett bevezették az RER-t, és hogy az új 14-es vonal sem kéregben halad már.
https://epitos.blog.hu/2011/12/21/23_ev_utan_atadtak_a_metrot_almatiban/full_commentlist/1#c15295109
Válasz erre: 23 év után átadták a metrót Almatiban
2011-12-22T22:50:29+01:00
2011-12-22T22:50:29+01:00
mestska
http://blog.hu/user/98986
<a href="http://epitos.blog.hu/2011/12/21/23_ev_utan_atadtak_a_metrot_almatiban?fullcommentlist=1#c15287573" class="reply_nick_99991" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15287573 );">@Fricy</a>: egyébként az angol nyelvűből lehet azért következtetni, pl. a zh jellemzően zs.