Az új pályalemez első darabjainak elhelyezése, vagyis január közepe óta nem írtam semmit a hídon folyó munkálatokról. Lássuk mi is történt azóta!
A budai és a pesti hídfőben megkezdődtek a híd szélesítési munkálatai. Először mély cölöpöket fúrtak a talajba.
Az alapozás elkészülte után az új hídfők vasbeton falait kezdték el kivitelezni.
Februárban olyan zord volt az időjárás, hogy napokig nem tudtak dolgozni a szakemberek.
A pesti hídfő északi felét teljesen szétverték, az itteni aluljárót is lezárták.
A pesti rakpartnál eddig elég alacsony volt az űrszelvény, ezért itt megemelik a hídpályát, hogy a későbbiekben a magasabb járművek is átférjenek alatta. Ideiglenes acéltámaszokat állítottak fel, majd a tetejükre emelőket helyeztek el.
Március első hétvégéjén 40 cm-rel megemelték a vasbeton gerendákat, hogy alatta meg tudják építeni a 20 cm-es magasító vasbeton gerendát. Ha minden igaz, akkor a napokban engedik vissza a híd ezen részét.
A híd többi részén pedig továbbra is folyik az új acél pályalemezek elhelyezése. Egyes részeken már a szélesített északi járda is látható már.
A külön nem jelölt fotókat a Margit híd sajtóiroda bocsájtotta rendelkezésemre. Köszönet érte!