Heteken belül elkészül a Margit híd északi fele. Befejeződtek az új pályaelemek elhelyezésének munkálatai, lekezelték az acéllemezek felületei, szigetelték azokat. Ezek után elkezdődött az új ideiglenes villamospálya építése.
Nagypanel fektetése (Forrás: Margit híd sajtóiroda)
Erre azért van szükség, mert nemsokára a híd déli oldalán folytatódik a felújítás. Az új acél pályatestre vékony aszfalt burkolat került, erre fektették rá a vadonatúj előregyártott vasbeton lemezeket (nagypaneleket az egyenes szakaszokon és kispaneleket az íveknél).
Vasbeton és acél elemek találkozása
A panelek közötti területet aszfalttal töltötték ki, hogy az autóbuszok is át tudjanak kelni a Duna egyik oldaláról a másikra. Összesen 330 darab nagypanelt és 220 kispanelt építettek be. A tömbsínek behelyezése még nem történt meg, de már látni néhány sínszálat a hídon.
Régi-új oszlopok az északi oldalon
A korábban leszerelt felsővezeték tartó oszlopokat visszatették az északi járdára. Természetesen a felújítás végső fázisában ezeket végleg eltávolítják.
A kiszélesített budai hídfő a felső rakpartnál
Jászai Mari téri csendélet
A budai és pesti hídfőkben a rakparti nyílások feletti útpálya szélesítéssel is jól haladnak a kivitelezők. Az budai oldalon régi és a korábban elhelyezett új gerendák tetején új vasbeton lemez készült, míg a pesti oldalon a 20 cm-rel megemelt gerendákra építettek új, együttdolgozást biztosító beton lemezt.
Bakdaru bontása
Közben ez egyik bakdarut szétszerelték. Hamarosan követi a másik is. Kisebb felújítás után a déli oldalon állítják majd fel őket újra.