Építős blog

Az Építős blogban közlekedési és építészeti beruházásokról olvashatsz. Határok nélkül. De ne lepődj meg ha néha egy-két jármű is feltűnik a monitoron.

facebook

Friedl Bútormanufaktúra

Szmog

Budapest szmogtérképe

Statisztika

Kommentek

  • v2peti: Mi a gond a kerékpárúttal? El van választva a közúttól. Mit kellett volna ott másképp csinálni? (2017.05.04. 12:22) A hét műtárgya 2010/15
  • skubidor: @záporjózsi: Már pedig a Római Metró felső vezetékes. S ezért csendesebb is. De miért nincs annyi ... (2016.04.14. 03:50) A római metró
  • Normális: ...pontosabban, GYALOG át lehetett menni. Ugyanúgy, ahogyan a korabeli HÉV-végállomáshoz. Persze... (2015.07.11. 00:32) Autók a villamosok ellen
  • Albu: „A 3-as és 4-es metró közötti átjáró néhány évvel ezelőtti állapota. Ezt még a 3-as metróval együt... (2015.04.09. 18:09) 35 éves a 3-as metró
  • Albu: Az a villamosmegálló… az megér egy pofont! A tervezés a szakma csúcsa… na persze! (Dolgoztam ben... (2014.06.25. 12:28) Hogyan készült a Fővám téri aluljáró?

Címkék

4 es metró (10) abb (1) alagút (39) alapozás (3) almati (1) alstom (6) aluljáró (7) andor utca (2) ansaldo (1) arany (1) ausztria (9) autópálya (23) a het mutargya (8) balatonfenyves (1) bebetonozott talpfa (1) bécs (1) belgium (4) belgrád (2) berlin (6) bombardier (6) bordeaux (2) bruck an der mur (3) brüsszel (1) budai fonódó (3) budapest (58) busz (7) buszkorridor (1) cadiz (1) caf (1) cdm (2) charleroi (2) Címkék (1) citadis (1) cobra11 (1) crossrail (1) csalagút (3) csehország (1) csepeli gerincút (3) csíkszereda (1) dél afrika (1) díszkivilágítás (1) dlr (1) drezda (2) egyesült királyság (5) elektromos (1) elkerülő (6) elővárosi vasút (11) építészet (51) érd (5) erdély (2) érd körbe (3) eu támogatás (11) extradosed (5) felhőkarcoló (4) felüljáró (3) ferdekábeles (11) ferencie tere (1) ferihegy (1) feszített függesztett (4) flirt (3) fogaskerekű (2) forma1 (2) franciaország (8) genf (1) gent (1) graz (5) gyalogos (7) győr (1) hess (1) hév (4) híd (53) horvátország (2) india (1) ívhíd (6) karlsruhe (5) katowice (1) kazahsztán (1) kelenföld (6) kerékpár (12) kína (4) kisvasút (1) köln (1) kolozsvár (2) koolhaas (1) körforgalom (1) kötélpálya (1) közlekedés (148) közúti vasút (44) krakkó (1) külső kerületi körút (1) lágymányosi (1) lausanne (1) lengyelország (3) light rail (6) london (8) m0 (4) m6 (2) m7 (1) madrid (1) maglev (2) magyarország (37) mainz (1) margit híd (15) marokkó (1) melbourne (1) metró (32) metrovagonmas (2) milánó (1) miskolc (1) monorail (2) moszkva (4) mumbai (1) nagysebességű (14) nagyvárad (1) németország (24) neoplan (1) nyitható híd (4) olaszország (3) oroszország (3) overground (2) oyster (1) párizs (2) peking (1) pendolino (2) pesa (1) pozsony (2) prága (2) pre metró (2) rafs (4) rakpart (9) rem (1) repülés (2) repülőtér (6) résfal (9) róma (4) románia (1) rotem (1) shanghai (1) siemens (8) sikló (2) skoda (1) skycourt (1) spanyolország (3) stadler (3) stadtbahn (6) strasbourg (3) stuttgart (12) svájc (2) szentpétervár (4) szerbia (2) szlovákia (4) szófia (2) szöul (1) s bahn (7) tábla (2) talgo (1) tátra (1) tbm (5) torony (3) toronydaru (1) toulouse (4) tram train (5) transrapid (1) trolibusz (3) tűz (1) uitp (1) újvidék (1) ulf (1) usa (1) út (19) üzbegisztán (1) val (2) valencia (1) van hool (1) városkép (7) varsó (2) vasút (50) vasútállomás (24) veke (1) velaro (6) viadukt (11) villamos (52) vízépítés (2) völgyhíd (8) vonat (20) wuhan (2) zágráb (2) Címkefelhő

Batthyány téri morgolódás

2010.03.30. 07:53 Fricy

A Batthyány tér Budapest egyik legforgalmasabb metróállomása. Többek között itt lehet átszállni a Szentendrei HÉV-re. Emiatt nagy átszállóforgalom is van a két kötöttpályás közlekedési eszköz között. Nem véletlen, hogy négy mozgólépcső található az állomáson.

Emiatt is érthetetlen, hogy immár három hónapja nem üzemel az egyik mozgólépcső. A peronokra tartó utasok így csak egy lépcsőn mehetnek lefelé. Csúcsban a két szélső lépcső hegymenetben üzemel. Legnagyobb hiányát a januári BKV-sztrájk idején lehetett érezni, amikor aki csak tudott metróval járt, mivel lényegében csak az volt kiszámítható.

A sztrájk idején a hangosbemondón az állomás ügyeletese azt közölte, hogy elnézést kérnek az üzemszünet miatt. A hiba elhárítása folyamatban van. Nos, azóta sem sikerült orvosolni a hibát, így maradt a torlódás a metróállomás bejáratánál. Amit csak fokoz, hogy az ellenőrök az esetek többségében olyan szerencsétlenül állnak a szalagkorlátok mellett, amivel az utasáramlást csökkentik.

Vajon meddig kell még várni arra, hogy végre megjavítsák a hibás mozgólépcsőt? 

Bookmark and Share

18 komment

Címkék: budapest közlekedés magyarország metró

A bejegyzés trackback címe:

https://epitos.blog.hu/api/trackback/id/tr51878884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tompus 2010.03.30. 08:54:37

Amíg a bkv-nál a pénzlopás a fő feladat, addig sokáig. Amelyik mozgólépcsőt felújítják, az is másfél hónapig tart, amennyi idő alatt körömreszelővel ki lehetne faragni egy újat.

Dzsimbó 2010.03.30. 09:12:16

Én is erre járok minden nap és felettébb bosszant ez az eset. Rohadjon meg a BKV.

Andie 2010.03.30. 09:14:39

Roppant bosszantó, énis erre járok naponta, és félelmetes, hogy reggel 7.15-kor kilóg a lefele igyekvő sor vége a pénztárig, mert 1 rohadt mozgólépcsőbe tölcsérezik be az embereket. Ráadásul ott állnak az orkok is, minden tizedik ember a jegylyukasztással baszkódik, feltartva a többieket. Felfele meg üresen jön 2 lépcső is percekig. Legalább - hamár képtelenek megcsinálni a másik lefele menőt - ilyenkor ideiglenesen átkapcsolnák az egyik felfelejövőt lefelére...
Az az érzésem, hogy valamiért nem akarják duplára bőviteni a lejárót (nyilván nehezebb ellenőrizni a jegyeket bérleteket).

ts90 · http://veszbejarat.org 2010.03.30. 09:16:34

már meg ne haragudjon senki sem, de az magyarországon divat, hogy sokáig tart az ópítkezés, felűjítás, karbvantartás! lásd 4es metró vagy M0

mestska · http://cities.blog.hu 2010.03.30. 09:30:30

@ts90:

de itt nem is történik semmi három hónapja, azért ez nem karbantartás :)

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2010.03.30. 09:36:44

De hisz nem is akar senki sem felfelé menni :))

Roy 2010.03.30. 09:39:18

Azért nem üzemel, mert így az ellenőrök jobban tudják az utasok jegyeit, bérleteit látni. Direkt le van szűkítve még a mozgólépcső előtti szalagkorlát is.

Roy 2010.03.30. 09:41:08

Itt lehet reklamálni:
bkvzrt@bkv.hu

Andie 2010.03.30. 09:52:08

@Roy: Igy van. Csak azt nem értem, mikor pl a metrónál lefele is meg felfele is ellenőriznek. Mégis mit gondolnak? Valahogy átszivárogtunk a 20 méter talajon 2 állomás között? (mert én még nem jártam olyan állomáson, ahol ne ellenőriztek volna lefele menet)

Reklamálni meg kb annyi, mint szarnak egy pofon. Szerintem ez az emailcim egyébként a devnullba van irányitva. (nem geekek kedvéért: a szemetesbe)

...Ahoj... 2010.03.30. 09:59:12

a mozgólépcsőnek menetrendje van, nem lehet csakúgy huzigálni, hogy most lefelé megy, 1 óra múlva meg felfelé, mert több az utas. Ennek KÖTÖTT MENETRENDJE VAN.

mestska · http://cities.blog.hu 2010.03.30. 10:01:19

@...Ahoj...:

"Ennek KÖTÖTT MENETRENDJE VAN."

tudjuk. És most évek óta ki nem vett szabadságát tölti.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.03.30. 10:14:36

de legalább azt a k* kordont elvihetnék, hogy lehessen gyalogolni, aki siet.

Andie 2010.03.30. 10:21:43

@...Ahoj...: Ne vicceljünk má. Hónapokra előre be van programozva, hogy mikor merre mehet? Ugyanmár. 1 kapcsolóval át lehet billenteni, mint ahogy a Moszkvatéren erre nap mint nap van is példa. Persze lehetünk szögletesek is, úgyis megszoktuk már.

fovarosi.blog.hu · http://fovarosi.blog.hu 2010.03.30. 10:22:17

@városjáró: De, ott van egy farmernadrág, az felfele akar menni :)

Lasombra 2010.03.30. 10:49:06

@Andie: "mert én még nem jártam olyan állomáson, ahol ne ellenőriztek volna lefele menet"

Kálvinon már 2 napja felszívódtak. vagy valamire készülődnek, vagy elmentek munkaidőben inni, vagy ez a bkv ajándéka.
de nagyon gyanús.

a Battyin meg még 2 működő lépcsővel is nagy a tömeg, nem így. bár egy ideje nem metróztam arra (mármint le vagy fel nem szálltam).

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.03.30. 13:20:51

@Dzsimbó: Hidd el,ki lehet játszani a BKV-t.Példának okáért pl úgyis,hogy aki egy kicsit is merészebb az simán bebújik a kordon alatt,és lazán fel tud gyalogolni a mozgólépcsőn,most senki nem hal bele egy kis test mozgásba.

munkacsikristof 2010.03.30. 15:45:20

Így az ellenőrök jobban tudják koncentrálni erőiket, csak ezért kell ez(szerintem)...