Építős blog

Az Építős blogban közlekedési és építészeti beruházásokról olvashatsz. Határok nélkül. De ne lepődj meg ha néha egy-két jármű is feltűnik a monitoron.

facebook

Szmog

Budapest szmogtérképe

Statisztika

Kommentek

  • v2peti: Mi a gond a kerékpárúttal? El van választva a közúttól. Mit kellett volna ott másképp csinálni? (2017.05.04. 12:22) A hét műtárgya 2010/15
  • skubidor: @záporjózsi: Már pedig a Római Metró felső vezetékes. S ezért csendesebb is. De miért nincs annyi ... (2016.04.14. 03:50) A római metró
  • Normális: ...pontosabban, GYALOG át lehetett menni. Ugyanúgy, ahogyan a korabeli HÉV-végállomáshoz. Persze... (2015.07.11. 00:32) Autók a villamosok ellen
  • Albu: „A 3-as és 4-es metró közötti átjáró néhány évvel ezelőtti állapota. Ezt még a 3-as metróval együt... (2015.04.09. 18:09) 35 éves a 3-as metró
  • Albu: Az a villamosmegálló… az megér egy pofont! A tervezés a szakma csúcsa… na persze! (Dolgoztam ben... (2014.06.25. 12:28) Hogyan készült a Fővám téri aluljáró?

Címkék

4 es metró (10) abb (1) alagút (39) alapozás (3) almati (1) alstom (6) aluljáró (7) andor utca (2) ansaldo (1) arany (1) ausztria (9) autópálya (23) a het mutargya (8) balatonfenyves (1) bebetonozott talpfa (1) bécs (1) belgium (4) belgrád (2) berlin (6) bombardier (6) bordeaux (2) bruck an der mur (3) brüsszel (1) budai fonódó (3) budapest (58) busz (7) buszkorridor (1) cadiz (1) caf (1) cdm (2) charleroi (2) Címkék (1) citadis (1) cobra11 (1) crossrail (1) csalagút (3) csehország (1) csepeli gerincút (3) csíkszereda (1) dél afrika (1) díszkivilágítás (1) dlr (1) drezda (2) egyesült királyság (5) elektromos (1) elkerülő (6) elővárosi vasút (11) építészet (51) érd (5) erdély (2) érd körbe (3) eu támogatás (11) extradosed (5) felhőkarcoló (4) felüljáró (3) ferdekábeles (11) ferencie tere (1) ferihegy (1) feszített függesztett (4) flirt (3) fogaskerekű (2) forma1 (2) franciaország (8) genf (1) gent (1) graz (5) gyalogos (7) győr (1) hess (1) hév (4) híd (53) horvátország (2) india (1) ívhíd (6) karlsruhe (5) katowice (1) kazahsztán (1) kelenföld (6) kerékpár (12) kína (4) kisvasút (1) köln (1) kolozsvár (2) koolhaas (1) körforgalom (1) kötélpálya (1) közlekedés (148) közúti vasút (44) krakkó (1) külső kerületi körút (1) lágymányosi (1) lausanne (1) lengyelország (3) light rail (6) london (8) m0 (4) m6 (2) m7 (1) madrid (1) maglev (2) magyarország (37) mainz (1) margit híd (15) marokkó (1) melbourne (1) metró (32) metrovagonmas (2) milánó (1) miskolc (1) monorail (2) moszkva (4) mumbai (1) nagysebességű (14) nagyvárad (1) németország (24) neoplan (1) nyitható híd (4) olaszország (3) oroszország (3) overground (2) oyster (1) párizs (2) peking (1) pendolino (2) pesa (1) pozsony (2) prága (2) pre metró (2) rafs (4) rakpart (9) rem (1) repülés (2) repülőtér (6) résfal (9) róma (4) románia (1) rotem (1) shanghai (1) siemens (8) sikló (2) skoda (1) skycourt (1) spanyolország (3) stadler (3) stadtbahn (6) strasbourg (3) stuttgart (12) svájc (2) szentpétervár (4) szerbia (2) szlovákia (4) szófia (2) szöul (1) s bahn (7) tábla (2) talgo (1) tátra (1) tbm (5) torony (3) toronydaru (1) toulouse (4) tram train (5) transrapid (1) trolibusz (3) tűz (1) uitp (1) újvidék (1) ulf (1) usa (1) út (19) üzbegisztán (1) val (2) valencia (1) van hool (1) városkép (7) varsó (2) vasút (50) vasútállomás (24) veke (1) velaro (6) viadukt (11) villamos (52) vízépítés (2) völgyhíd (8) vonat (20) wuhan (2) zágráb (2) Címkefelhő

Hídfőszélesítés

2010.03.22. 07:57 Fricy

2010 március 21-én helyezték el a Margit híd budai hídfőjének északi oldalán az új betongerendákat, mellyel kiszélesítették a felső rakpart feletti részét. A 8 darab, 22 méter hosszú és 17 tonna súlyú elemet speciális szerelvényekkel hozták a helyszínre és vasárnap kora hajnalban emelték a helyükre.

Emiatt a budai felső rakpartot lezárták a Bem tér és az Üstökös utca között. A buszok is terelve jártak, a Török utcán át.

 

A hídon eközben továbbra is folynak a munkálatok. Egyre több új acél pályaelem kerül a helyére, melyeket összehegesztenek, néhol védősátor alatt.

A Margitszigetre vezető szárnyhíd is be van már állványozva, amim látható, hogy milyen díszítőelemek voltak az eredeti mederhíd ívein is.

A szárnyhídról jól megfigyelhető a szélesebb járda egy szakasza és a sokasodó andráskeresztek is.

A pillérek környezetében is folynak munkálatok a hídpálya alatt.

A hídon áthaladó villamosról pedig mindez így látható: 

Bookmark and Share

4 komment

Címkék: budapest közlekedés magyarország híd margit híd

A bejegyzés trackback címe:

https://epitos.blog.hu/api/trackback/id/tr721858021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1116001 2010.03.22. 08:29:40

Kövezzetek meg, de nekem nem tetszik ez a díszítő elem:) olyan zsúfoltnak tűnik tőle a híd.

Fermi-paradoxon 2010.03.22. 20:15:20

Miért szélesítik *ennyire* a parti pilléreket? A végleges járda csak nem lesz annyira kint. Vagy tévedek? Nagyon furcsán fest ez így: indafoto.hu/fricy/image/7214647-9de2a1b3/270699

Fricy · http://epitos.blog.hu 2010.03.22. 20:52:55

@Fermi-paradoxon:
Nagyjából a kiugrás közepéig fog érni az új járda.

Vaandor 2010.03.31. 16:50:51

@Fermi-paradoxon: Extra lekanyarodósáv születik. (Abba fog majd beleugratni a Margit-körút felé tartó bringás, mert ezt a "jelentéktelen útirányt" elfelejtették megoldani...)

Rögtön az acél-elemek után, a parti pillér felett (videó: 2:57) szélesedni kezd a leendő útpálya, kitolva a járdát, bringautat is. Ma tűztük ki. ;-) Esőben külön élmény az ilyesmi.