Építős blog

Az Építős blogban közlekedési és építészeti beruházásokról olvashatsz. Határok nélkül. De ne lepődj meg ha néha egy-két jármű is feltűnik a monitoron.

facebook

Szmog

Budapest szmogtérképe

Statisztika

Kommentek

  • v2peti: Mi a gond a kerékpárúttal? El van választva a közúttól. Mit kellett volna ott másképp csinálni? (2017.05.04. 12:22) A hét műtárgya 2010/15
  • skubidor: @záporjózsi: Már pedig a Római Metró felső vezetékes. S ezért csendesebb is. De miért nincs annyi ... (2016.04.14. 03:50) A római metró
  • Normális: ...pontosabban, GYALOG át lehetett menni. Ugyanúgy, ahogyan a korabeli HÉV-végállomáshoz. Persze... (2015.07.11. 00:32) Autók a villamosok ellen
  • Albu: „A 3-as és 4-es metró közötti átjáró néhány évvel ezelőtti állapota. Ezt még a 3-as metróval együt... (2015.04.09. 18:09) 35 éves a 3-as metró
  • Albu: Az a villamosmegálló… az megér egy pofont! A tervezés a szakma csúcsa… na persze! (Dolgoztam ben... (2014.06.25. 12:28) Hogyan készült a Fővám téri aluljáró?

Címkék

4 es metró (10) abb (1) alagút (39) alapozás (3) almati (1) alstom (6) aluljáró (7) andor utca (2) ansaldo (1) arany (1) ausztria (9) autópálya (23) a het mutargya (8) balatonfenyves (1) bebetonozott talpfa (1) bécs (1) belgium (4) belgrád (2) berlin (6) bombardier (6) bordeaux (2) bruck an der mur (3) brüsszel (1) budai fonódó (3) budapest (58) busz (7) buszkorridor (1) cadiz (1) caf (1) cdm (2) charleroi (2) Címkék (1) citadis (1) cobra11 (1) crossrail (1) csalagút (3) csehország (1) csepeli gerincút (3) csíkszereda (1) dél afrika (1) díszkivilágítás (1) dlr (1) drezda (2) egyesült királyság (5) elektromos (1) elkerülő (6) elővárosi vasút (11) építészet (51) érd (5) erdély (2) érd körbe (3) eu támogatás (11) extradosed (5) felhőkarcoló (4) felüljáró (3) ferdekábeles (11) ferencie tere (1) ferihegy (1) feszített függesztett (4) flirt (3) fogaskerekű (2) forma1 (2) franciaország (8) genf (1) gent (1) graz (5) gyalogos (7) győr (1) hess (1) hév (4) híd (53) horvátország (2) india (1) ívhíd (6) karlsruhe (5) katowice (1) kazahsztán (1) kelenföld (6) kerékpár (12) kína (4) kisvasút (1) köln (1) kolozsvár (2) koolhaas (1) körforgalom (1) kötélpálya (1) közlekedés (148) közúti vasút (44) krakkó (1) külső kerületi körút (1) lágymányosi (1) lausanne (1) lengyelország (3) light rail (6) london (8) m0 (4) m6 (2) m7 (1) madrid (1) maglev (2) magyarország (37) mainz (1) margit híd (15) marokkó (1) melbourne (1) metró (32) metrovagonmas (2) milánó (1) miskolc (1) monorail (2) moszkva (4) mumbai (1) nagysebességű (14) nagyvárad (1) németország (24) neoplan (1) nyitható híd (4) olaszország (3) oroszország (3) overground (2) oyster (1) párizs (2) peking (1) pendolino (2) pesa (1) pozsony (2) prága (2) pre metró (2) rafs (4) rakpart (9) rem (1) repülés (2) repülőtér (6) résfal (9) róma (4) románia (1) rotem (1) shanghai (1) siemens (8) sikló (2) skoda (1) skycourt (1) spanyolország (3) stadler (3) stadtbahn (6) strasbourg (3) stuttgart (12) svájc (2) szentpétervár (4) szerbia (2) szlovákia (4) szófia (2) szöul (1) s bahn (7) tábla (2) talgo (1) tátra (1) tbm (5) torony (3) toronydaru (1) toulouse (4) tram train (5) transrapid (1) trolibusz (3) tűz (1) uitp (1) újvidék (1) ulf (1) usa (1) út (19) üzbegisztán (1) val (2) valencia (1) van hool (1) városkép (7) varsó (2) vasút (50) vasútállomás (24) veke (1) velaro (6) viadukt (11) villamos (52) vízépítés (2) völgyhíd (8) vonat (20) wuhan (2) zágráb (2) Címkefelhő

Módosul a Circle Line útvonala

2009.11.04. 07:51 Fricy

December 13-ától módosul a londoni Circle Line útvonala. Megszűnik a körjárati jellege és ezentúl inkább egy saját farkába harapó kígyóra fog emlékeztetni a vonalvezetése.

A másik végállomás az Edgware Road-nál lesz. A vonatok Hammersmith felől érkezve - a meglévő Hammersmith & City vonal vágányain - érik el az Edgware Road  állomást, majd továbbhaladnak a City felé a megszokott útvonalon és végül ismét az Edgware Road-hoz érkeznek. (Térkép pdf-ben itt.)

Azonban az eddigiekkel szemben aki dél felől érkezik, annak át kell szállnia másik szerelvényre, ha keleti irányban szeretne továb utazni. Azt várják a változtatástól, hogy így a vonatok kiszámíthatóbban közlekedhetnek majd és a zsúfoltság is csökkenhet. A szerelvények 5 percenként fogják egymást követni.

2011-től új járművek érkeznek a vonalra, melyek teljesen átjárhatóak, légkondícionáltak lesznek. A 7 kocsis vonatok révén a kapacitás is növelhető lesz.

4 komment

Címkék: közlekedés metró london

A bejegyzés trackback címe:

https://epitos.blog.hu/api/trackback/id/tr291496192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2009.11.04. 10:45:09

Bár nincs a kisujjamban az egész londoni hálózat követésekkel, de azért furcsa, hogy ezt a megoldást választották, mert délnyugat felől a District is csak az Edgeware road-ig jár. Oké, peron-peron átszállás, plusz Paddingtonnál egy irányba egy perontól mennek a vonatok, na meg lesz -jó lassú- közvetlen kapcsolat a hammersmithi ágból pl. a Tower Hillhez.
Ha jól értem, Hammersmithig továbbra is kijár majd a H & C, és a közös követés lesz 5 perc?

(Ja, és nem lesz egyszerű az utastájékoztatás az Edgeware roadnál meg a Paddingtonnál, de ez már apróság.)

MikroHenry 2009.11.04. 13:09:28

@Comandante en Jefe: Szerintem a London Overground kedvéért (Wood Lane Circ. - Shepherd's Bush (Uxbridge Rd.) Ovgnd.) tolták el a Circle Line volnalát a Kalapácskovács állomásig :)

Fricy · http://epitos.blog.hu 2009.11.04. 13:27:14

@Comandante en Jefe:
Igen, a H & C és a Circle közös pályán halad majd.
Bizots lesz anyázás az elején. Mindenestre kíváncsi vagyok, milyen reakciók lesznek.

petyag 2009.11.06. 10:26:31

A Circle Line-t ezek után át is nevezhetnék
"Snail Line"-ra.. :)