Építős blog

Az Építős blogban közlekedési és építészeti beruházásokról olvashatsz. Határok nélkül. De ne lepődj meg ha néha egy-két jármű is feltűnik a monitoron.

facebook

Szmog

Budapest szmogtérképe

Statisztika

Kommentek

  • v2peti: Mi a gond a kerékpárúttal? El van választva a közúttól. Mit kellett volna ott másképp csinálni? (2017.05.04. 12:22) A hét műtárgya 2010/15
  • skubidor: @záporjózsi: Már pedig a Római Metró felső vezetékes. S ezért csendesebb is. De miért nincs annyi ... (2016.04.14. 03:50) A római metró
  • Normális: ...pontosabban, GYALOG át lehetett menni. Ugyanúgy, ahogyan a korabeli HÉV-végállomáshoz. Persze... (2015.07.11. 00:32) Autók a villamosok ellen
  • Albu: „A 3-as és 4-es metró közötti átjáró néhány évvel ezelőtti állapota. Ezt még a 3-as metróval együt... (2015.04.09. 18:09) 35 éves a 3-as metró
  • Albu: Az a villamosmegálló… az megér egy pofont! A tervezés a szakma csúcsa… na persze! (Dolgoztam ben... (2014.06.25. 12:28) Hogyan készült a Fővám téri aluljáró?

Címkék

4 es metró (10) abb (1) alagút (39) alapozás (3) almati (1) alstom (6) aluljáró (7) andor utca (2) ansaldo (1) arany (1) ausztria (9) autópálya (23) a het mutargya (8) balatonfenyves (1) bebetonozott talpfa (1) bécs (1) belgium (4) belgrád (2) berlin (6) bombardier (6) bordeaux (2) bruck an der mur (3) brüsszel (1) budai fonódó (3) budapest (58) busz (7) buszkorridor (1) cadiz (1) caf (1) cdm (2) charleroi (2) Címkék (1) citadis (1) cobra11 (1) crossrail (1) csalagút (3) csehország (1) csepeli gerincút (3) csíkszereda (1) dél afrika (1) díszkivilágítás (1) dlr (1) drezda (2) egyesült királyság (5) elektromos (1) elkerülő (6) elővárosi vasút (11) építészet (51) érd (5) erdély (2) érd körbe (3) eu támogatás (11) extradosed (5) felhőkarcoló (4) felüljáró (3) ferdekábeles (11) ferencie tere (1) ferihegy (1) feszített függesztett (4) flirt (3) fogaskerekű (2) forma1 (2) franciaország (8) genf (1) gent (1) graz (5) gyalogos (7) győr (1) hess (1) hév (4) híd (53) horvátország (2) india (1) ívhíd (6) karlsruhe (5) katowice (1) kazahsztán (1) kelenföld (6) kerékpár (12) kína (4) kisvasút (1) köln (1) kolozsvár (2) koolhaas (1) körforgalom (1) kötélpálya (1) közlekedés (148) közúti vasút (44) krakkó (1) külső kerületi körút (1) lágymányosi (1) lausanne (1) lengyelország (3) light rail (6) london (8) m0 (4) m6 (2) m7 (1) madrid (1) maglev (2) magyarország (37) mainz (1) margit híd (15) marokkó (1) melbourne (1) metró (32) metrovagonmas (2) milánó (1) miskolc (1) monorail (2) moszkva (4) mumbai (1) nagysebességű (14) nagyvárad (1) németország (24) neoplan (1) nyitható híd (4) olaszország (3) oroszország (3) overground (2) oyster (1) párizs (2) peking (1) pendolino (2) pesa (1) pozsony (2) prága (2) pre metró (2) rafs (4) rakpart (9) rem (1) repülés (2) repülőtér (6) résfal (9) róma (4) románia (1) rotem (1) shanghai (1) siemens (8) sikló (2) skoda (1) skycourt (1) spanyolország (3) stadler (3) stadtbahn (6) strasbourg (3) stuttgart (12) svájc (2) szentpétervár (4) szerbia (2) szlovákia (4) szófia (2) szöul (1) s bahn (7) tábla (2) talgo (1) tátra (1) tbm (5) torony (3) toronydaru (1) toulouse (4) tram train (5) transrapid (1) trolibusz (3) tűz (1) uitp (1) újvidék (1) ulf (1) usa (1) út (19) üzbegisztán (1) val (2) valencia (1) van hool (1) városkép (7) varsó (2) vasút (50) vasútállomás (24) veke (1) velaro (6) viadukt (11) villamos (52) vízépítés (2) völgyhíd (8) vonat (20) wuhan (2) zágráb (2) Címkefelhő

Induljon a banzáj!

2009.01.28. 22:50 Fricy

Az első lépések mindig nehezek. Ahogyan az első gondolatok megfogalmazása is.

Kilenc évvel ezelőtt elindítottam a honlapomat, mely az évek során egyre jobban kiforrott, elnyerte mostani alakját. Sok visszatérő látogatója van, kapom a visszajelzéseket az olvasók részéről. Amit ezúton is köszönök nekik.

De már jó ideje gondolkodtam azon, hogy kellene indítani egy blogot hasonló témakörben, mint ami jellemző a honlapomra. Sok érdekes projekt zajlik az ország határain belül és kívül, amiről én szívesen olvasok és meg is osztanám másokkal az információkat. Erre viszont talán a blog, mint műfaj alkalmasabb.

Miről is lesz tehát szó? Elsősorban közlekedésről, de jellemzően nem a jármú oldalról, hanem inkább a pályáról, amin azok futnak. De kitérők azért biztos előfordulnak, mert a kettő nem teljesen elválasztható egymástól. Továbbá építészeti beruházásokról is tervezek bejegyzéseket.

Az első cikk hamarosan érkezik. Remélem tetszeni fog.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://epitos.blog.hu/api/trackback/id/tr28907169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hamster · http://hamster.blog.hu/ 2009.01.29. 00:22:10

No, ez jól hangzik! Lehet kívánságműsor? Mert akkor írjál arról, hogy szerinted okés-e a felújított Szabadság hídon a festés. Mert szerintem foltos, göröngyös, körülbelül mintha én csináltam volna, ecsettel :) A kapuzatnál meg a festés mintha végetérne a járda szintjén, alatta rozsdabarna minden. Remélem az ott nem a nyers vas. A korláton meg az látszik, ahogy az eső belepöttyözött a száradó festékbe. Ezen túl mintha a befüggesztett rész Pest felé eső dilatációs cuccánál nagyobbat dörrennének a villamosok, mint a budai oldalin.

Fricy · http://epitos.blog.hu 2009.01.29. 13:33:56

@Hamster:
Nem értek a festéshez.
Igazából ennyire részletesen még nem vizsgáltam meg a hidat, de elég szörnyen hangzik, amit leírtál.

RoGeR 2009.01.29. 13:55:48

RSS-be mentve. Remélem sok érdekes info lesz itt is. :)

Hamster · http://hamster.blog.hu/ 2009.01.29. 18:29:38

Fricy : Én se értek, azért kérdezem. És majd nézd meg ;)

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2009.03.18. 13:47:07

elolvastam az egész blogot, ami eddig megvan, remek, csak így tovább :)

oolajtoo 2009.06.12. 10:25:12

csak így tovább! nagyonjó a blog!