Építős blog

Az Építős blogban közlekedési és építészeti beruházásokról olvashatsz. Határok nélkül. De ne lepődj meg ha néha egy-két jármű is feltűnik a monitoron.

facebook

Friedl Bútormanufaktúra

Szmog

Budapest szmogtérképe

Statisztika

Kommentek

  • v2peti: Mi a gond a kerékpárúttal? El van választva a közúttól. Mit kellett volna ott másképp csinálni? (2017.05.04. 12:22) A hét műtárgya 2010/15
  • skubidor: @záporjózsi: Már pedig a Római Metró felső vezetékes. S ezért csendesebb is. De miért nincs annyi ... (2016.04.14. 03:50) A római metró
  • Normális: ...pontosabban, GYALOG át lehetett menni. Ugyanúgy, ahogyan a korabeli HÉV-végállomáshoz. Persze... (2015.07.11. 00:32) Autók a villamosok ellen
  • Albu: „A 3-as és 4-es metró közötti átjáró néhány évvel ezelőtti állapota. Ezt még a 3-as metróval együt... (2015.04.09. 18:09) 35 éves a 3-as metró
  • Albu: Az a villamosmegálló… az megér egy pofont! A tervezés a szakma csúcsa… na persze! (Dolgoztam ben... (2014.06.25. 12:28) Hogyan készült a Fővám téri aluljáró?

Címkék

4 es metró (10) abb (1) alagút (39) alapozás (3) almati (1) alstom (6) aluljáró (7) andor utca (2) ansaldo (1) arany (1) ausztria (9) autópálya (23) a het mutargya (8) balatonfenyves (1) bebetonozott talpfa (1) bécs (1) belgium (4) belgrád (2) berlin (6) bombardier (6) bordeaux (2) bruck an der mur (3) brüsszel (1) budai fonódó (3) budapest (58) busz (7) buszkorridor (1) cadiz (1) caf (1) cdm (2) charleroi (2) Címkék (1) citadis (1) cobra11 (1) crossrail (1) csalagút (3) csehország (1) csepeli gerincút (3) csíkszereda (1) dél afrika (1) díszkivilágítás (1) dlr (1) drezda (2) egyesült királyság (5) elektromos (1) elkerülő (6) elővárosi vasút (11) építészet (51) érd (5) erdély (2) érd körbe (3) eu támogatás (11) extradosed (5) felhőkarcoló (4) felüljáró (3) ferdekábeles (11) ferencie tere (1) ferihegy (1) feszített függesztett (4) flirt (3) fogaskerekű (2) forma1 (2) franciaország (8) genf (1) gent (1) graz (5) gyalogos (7) győr (1) hess (1) hév (4) híd (53) horvátország (2) india (1) ívhíd (6) karlsruhe (5) katowice (1) kazahsztán (1) kelenföld (6) kerékpár (12) kína (4) kisvasút (1) köln (1) kolozsvár (2) koolhaas (1) körforgalom (1) kötélpálya (1) közlekedés (148) közúti vasút (44) krakkó (1) külső kerületi körút (1) lágymányosi (1) lausanne (1) lengyelország (3) light rail (6) london (8) m0 (4) m6 (2) m7 (1) madrid (1) maglev (2) magyarország (37) mainz (1) margit híd (15) marokkó (1) melbourne (1) metró (32) metrovagonmas (2) milánó (1) miskolc (1) monorail (2) moszkva (4) mumbai (1) nagysebességű (14) nagyvárad (1) németország (24) neoplan (1) nyitható híd (4) olaszország (3) oroszország (3) overground (2) oyster (1) párizs (2) peking (1) pendolino (2) pesa (1) pozsony (2) prága (2) pre metró (2) rafs (4) rakpart (9) rem (1) repülés (2) repülőtér (6) résfal (9) róma (4) románia (1) rotem (1) shanghai (1) siemens (8) sikló (2) skoda (1) skycourt (1) spanyolország (3) stadler (3) stadtbahn (6) strasbourg (3) stuttgart (12) svájc (2) szentpétervár (4) szerbia (2) szlovákia (4) szófia (2) szöul (1) s bahn (7) tábla (2) talgo (1) tátra (1) tbm (5) torony (3) toronydaru (1) toulouse (4) tram train (5) transrapid (1) trolibusz (3) tűz (1) uitp (1) újvidék (1) ulf (1) usa (1) út (19) üzbegisztán (1) val (2) valencia (1) van hool (1) városkép (7) varsó (2) vasút (50) vasútállomás (24) veke (1) velaro (6) viadukt (11) villamos (52) vízépítés (2) völgyhíd (8) vonat (20) wuhan (2) zágráb (2) Címkefelhő

Elkészült a Külső keleti körút 0. üteme

2013.08.21. 08:33 Fricy

2013. augusztus 14-én átadták Soroksáron a Külső keleti körút 0. ütemét. A rövid útsazakasz a Nagykőrösi út és az M5 autópálya melletti bevásárlóközpont feltáró útja között épült meg. A 2x1 sávos út az Immochan Magyarország Kft. és a Budapest Főváros Önkormányzatával kötött településrendezési szerződés alapján a későbbiekben megépülő Külső keleti körút egyik pályájaként funkcionál majd.

P1320813.JPG

Az út a korábban elkészült bevásárlóközponti terület feétáró útjától indul.

P1320815.JPG

Először keresztezi az egykori Burma vasút voanlát. Érdekesség, hogy ugyan a vasúti vágány útkeresztezése kiépült, de a síneket szalagkorlát keresztezi. A vasútvonalat ugyan nem szüntették meg, de vasúti közlekedésre alkalmatlan.

P1320819.JPG

A XVIII. kerületi Hunyadi János utca mentén zajvédő fal épült.

P1320821.JPG

Az egykori Burma vasút mellett még vasúti jelzőt is találhatunk.

P1320824.JPG

Az út a bevásárlóközpontok felől egy balos ívvel folytatódik.

P1320825.JPG

És újra keresztezi a Burma vasutat.

P1320828.JPG

A Nagykőrösi útba egy új jelzőlámpás csomóponttal csatlakozik.

P1320829.JPG

A Nagykőrösi úton jármúosztályozó létesült a XVIII. kerületi Szálfa utca felé is. A Nagykőrösi úton korábban is létező Burma vasúti keresztezés az út szélesítése után is megmaradt, sőt a vasúti átjárót biztosító berendezés is átépült.

P1320830.JPG

A Nagykőrösi úti új csomópont Pestszentimre felől tekintve.

Az út nyomvonalát az alábbi térkép szemlélteti:


Külső kerületi körút nagyobb térképen való megjelenítése

5 komment

Címkék: budapest közlekedés magyarország út vasút külső kerületi körút burma-vasút

A bejegyzés trackback címe:

http://epitos.blog.hu/api/trackback/id/tr255468604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Rocko- 2013.08.21. 10:10:32

"Először keresztezi az egykori Burma vasút voanlát."
vonalát. ;)

"Érdekesség, hogy ugyan a vasúti vágány útkeresztezése kiépült, de a síneket szalagkorlát keresztezi."
új szintre lép az 1-es út szindróma. nem hogy nem számolják fel a nem használt síneket, még utat is építenek köré...
nagyon magyarosnak érezném, ha megjelenne ott a traffi.

"A Nagykőrösi úton korábban is létező Burma vasúti keresztezés az út szélesítése után is megmaradt, sőt a vasúti átjárót biztosító berendezés is átépült."
szóval 3* keresztez az út, egy nem létező vasúvonalat.
bár szívesebben tenném más fejével, de a sajátomat verem a falba.

padorjan 2013.08.21. 21:50:06

@Rocko-: "szóval 3* keresztez az út, egy nem létező vasúvonalat."

A vasútvonal a MÁV szerint nagyon is létezik. www.vpe.hu/takt/vonal.php?id=101100355

Rocko- 2013.08.21. 21:51:50

@padorjan: s a szalagkorlátot átugratni fogja a vonat vagy limbozik?
egy létező vonalra nem hiszem, hogy engednének keresztben korlátot.

oolajtoo 2013.08.29. 18:44:13

Ez volt a feltétele az IKEA építkezés elkezdésének?

Azt tudjuk, hogy a kerület feltételül szabta, hogy megépüljön, de egészen eddig a pillanatig, csak közmű-előkészítő munkák történtek a területen, építkezés semmi ...

Agyalap 2013.09.12. 16:19:25

Én vitatkoznék a "Külső kerületi körút" névvel, ez csak egy a bevásárlóközpont parkolójához épült bekötőútnak látszik. Többek között azért, mert bár látnék meghosszabbítási lehetőséget az M5 alatt Soroksár felé, de sok értelmét nem látom.
A vasúti átkelők kipofozása értelmetlen volt, a sínt a lajosmizsei vonal keresztezésénél prózaian elvágták, arrébb az M5 alatt már fel is szedték... Igy vasútvonalról beszélni értelmetlen.