- a budai oldali ártéri híd (219,10 m);
- a Szentendrei-Duna-ág feletti híd (332,55 m);
- a Szentendrei-szigeti ártéri híd (560,25 m);
- a Duna főága feletti ferdekábeles híd (591,00 m);
- és a pesti oldali ártéri híd (149,55 m).
Az ártéri hidak vabeton szerkezetűek, míg a Szentendrei-Duna ág feletti híd acélból készült, 34,37 m szélességben.
A ferdekábeles híd 36,16 m széles. A pálya itt is acélból készült, melyeket Csepelről hajón szállítottak a helyszínre. A főnyílás 300 m-es, míg a csatlakozó két kisebb nyílás 144 m hosszú. A pilonok 100 m magasak, vasbetonból, kúszózsalus megoldással készültek.
A ferdekábeleket 12 méterenként rögzítetették a hídpályához. Ehhez összesen 88 kábelt használtak fel, melyek az erőhatások függvényében változó keresztmetszettel készültek el.
A híd jelenleg is csak ideiglenes engedéllyel üzemel, mert korábban az elvetett Szemtendrei-szigetre tervezett lehajtó helyett egy kishidat ígértek Szigetmonostornak, ami azonban a mai napig nem készült el és nem is lehet tudni, hogy mikor épülhet fel. A település pedig csak ennek fejében adná ki a területén áthaladó Megyeri híd végleges engedélyét.