Építős blog

Az Építős blogban közlekedési és építészeti beruházásokról olvashatsz. Határok nélkül. De ne lepődj meg ha néha egy-két jármű is feltűnik a monitoron.

facebook

Szmog

Budapest szmogtérképe

Statisztika

Kommentek

  • David a barátságos. ^.^: @Dr Milton: hát szerinted mikor jön el a nemsokára? (2022.09.24. 22:31) Szélesedik az Andor utca
  • v2peti: Mi a gond a kerékpárúttal? El van választva a közúttól. Mit kellett volna ott másképp csinálni? (2017.05.04. 12:22) A hét műtárgya 2010/15
  • skubidor: @záporjózsi: Már pedig a Római Metró felső vezetékes. S ezért csendesebb is. De miért nincs annyi ... (2016.04.14. 03:50) A római metró
  • Normális: ...pontosabban, GYALOG át lehetett menni. Ugyanúgy, ahogyan a korabeli HÉV-végállomáshoz. Persze... (2015.07.11. 00:32) Autók a villamosok ellen
  • Albu: „A 3-as és 4-es metró közötti átjáró néhány évvel ezelőtti állapota. Ezt még a 3-as metróval együt... (2015.04.09. 18:09) 35 éves a 3-as metró

Címkék

4 es metró (10) abb (1) alagút (39) alapozás (3) almati (1) alstom (6) aluljáró (7) andor utca (2) ansaldo (1) arany (1) ausztria (9) autópálya (23) a het mutargya (8) balatonfenyves (1) bebetonozott talpfa (1) bécs (1) belgium (4) belgrád (2) berlin (6) bombardier (6) bordeaux (2) bruck an der mur (3) brüsszel (1) budai fonódó (3) budapest (58) busz (7) buszkorridor (1) cadiz (1) caf (1) cdm (2) charleroi (2) Címkék (1) citadis (1) cobra11 (1) crossrail (1) csalagút (3) csehország (1) csepeli gerincút (3) csíkszereda (1) dél afrika (1) díszkivilágítás (1) dlr (1) drezda (2) egyesült királyság (5) elektromos (1) elkerülő (6) elővárosi vasút (11) építészet (51) érd (5) erdély (2) érd körbe (3) eu támogatás (11) extradosed (5) felhőkarcoló (4) felüljáró (3) ferdekábeles (11) ferencie tere (1) ferihegy (1) feszített függesztett (4) flirt (3) fogaskerekű (2) forma1 (2) franciaország (8) genf (1) gent (1) graz (5) gyalogos (7) győr (1) hess (1) hév (4) híd (53) horvátország (2) india (1) ívhíd (6) karlsruhe (5) katowice (1) kazahsztán (1) kelenföld (6) kerékpár (12) kína (4) kisvasút (1) köln (1) kolozsvár (2) koolhaas (1) körforgalom (1) kötélpálya (1) közlekedés (148) közúti vasút (44) krakkó (1) külső kerületi körút (1) lágymányosi (1) lausanne (1) lengyelország (3) light rail (6) london (8) m0 (4) m6 (2) m7 (1) madrid (1) maglev (2) magyarország (37) mainz (1) margit híd (15) marokkó (1) melbourne (1) metró (32) metrovagonmas (2) milánó (1) miskolc (1) monorail (2) moszkva (4) mumbai (1) nagysebességű (14) nagyvárad (1) németország (24) neoplan (1) nyitható híd (4) olaszország (3) oroszország (3) overground (2) oyster (1) párizs (2) peking (1) pendolino (2) pesa (1) pozsony (2) prága (2) pre metró (2) rafs (4) rakpart (9) rem (1) repülés (2) repülőtér (6) résfal (9) róma (4) románia (1) rotem (1) shanghai (1) siemens (8) sikló (2) skoda (1) skycourt (1) spanyolország (3) stadler (3) stadtbahn (6) strasbourg (3) stuttgart (12) svájc (2) szentpétervár (4) szerbia (2) szlovákia (4) szófia (2) szöul (1) s bahn (7) tábla (2) talgo (1) tátra (1) tbm (5) torony (3) toronydaru (1) toulouse (4) tram train (5) transrapid (1) trolibusz (3) tűz (1) uitp (1) újvidék (1) ulf (1) usa (1) út (19) üzbegisztán (1) val (2) valencia (1) van hool (1) városkép (7) varsó (2) vasút (50) vasútállomás (24) veke (1) velaro (6) viadukt (11) villamos (52) vízépítés (2) völgyhíd (8) vonat (20) wuhan (2) zágráb (2) Címkefelhő

Kolozsvári elkerülő út építése

2009.04.05. 20:51 Fricy

A mintegy 300 ezres lakosságú erdélyi nagyváros, Kolozsvár mellett is épül az észak-erdélyi autópálya Brassótól Nagyváradon át a magyar határig. Az autópálya teljes hossza 415 km lesz. Ehhez kapcsolódóan a települést délről elkerülő út épül, hogy csökkenjen a belvárosban az átmenő forgalom (térkép itt; Vigyázz, nagy fájl!).

A Kolzsvár mellett nyugatra elhaladó autópálya nyomvonala délre halad tovább Torda felé. Jelenleg a két város között a DN 1 főút teremt kapcsolatot. Ezt az utat metszi az épülő elkerülő út, ami a közeli völgyet egy viadukttal íveli át. Az elkerülőn összesen 10 csomópont lesz.

5 komment

Címkék: híd erdély kolozsvár autópálya viadukt völgyhíd elkerülő

A bejegyzés trackback címe:

https://epitos.blog.hu/api/trackback/id/tr341048053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

¿Qué tapas hay? 2009.04.05. 23:27:40

Ez a 4105 km költői túlzásnak tűnik. Brassó-Nagyvárad most kb. 430 km országúton.

mestska · http://cities.blog.hu 2009.04.06. 07:29:55

@¿Qué tapas hay?:

Tudod hogy van ez, Nagy-Románia, meg minden... ;)

Fricy · http://epitos.blog.hu 2009.04.06. 08:57:50

@¿Qué tapas hay?:
Igen, sajnos véletlenül elírtam és nem vettem észre.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2009.04.06. 10:57:19

A térképen látható többi autópálya-jelöltről lehet valamit tudni? Magyarországon csak annyi szokott megjelenni, hogy veszekednek a Bechtellel a pénzen.

Balázs Attila 2009.04.10. 12:53:16

Milyen lesz az út kialakítása? Elég szűknek tűnnek a pillérfejek, ez max 2x2-nek látszik, leállósávra nekem úgy tűnik hogy itt nem lesz hely. Azt olvastam valahol, hogy a kolozsvári elkerülőt az év végén adják át, de már így is egy éves csúszásban vannak. Én eddig úgy tudtam, hogy a kolozsvári elkerülő alatt a Gyalu, és Torda közti szakaszt értik. Lehet hogy ezt a déli elkerülőt akarják átadni év végén? A képekből ítélve ez nem fog menni...
süti beállítások módosítása